2012. augusztus 3., péntek

Undressed smink

Szerdán programja volt Tesómnak, ezért megkérdeztem, hogy kisminkelhetem-e. Természetesen beleegyezett :)



A szemhéjon és a szem körül egyenletesen eloszlattam az Essence I <3 Stage szemhéjalapozóját. Majd az Essence fekete szemceruzával (01) húztam egy vastagabb vonalat a felső szempillasor fölé, amelyet azután egy fülpiszkálóval elsatíroztam, és egy vékony vonalat az alsó vízvonalra. A szemek sminkeléséhez a Make Up Academy Undressed palettáját használtam. Elsőként a MUA paletta Shade 4 árnyalatával kifestettem az egész szemhéjat, majd a Shade 12-vel sötétítettem a szemhéj külső részeit. Végül a 2-es színnel összedolgoztam az előzőleg felvitt árnyalatokat. Mivel még nincsenek ecseteim a paletta saját applikátorával dolgoztam. 


A művelet utolsó részeként a Rimmel Extra Super Lash spirállal kiemeltem a felső szempillákat. 




A Húgom szájára a MUA Shade 5 rúzst használtam, ami nem túl erős szín, de a szemsmink mellé szerintem éppen megfelel.





Nem vagyok túlzottan járatos a sminkelés területén, de véleményem szerint ez nem sikerült rosszul. Neki tetszett a végeredmény. És nektek? Ha lenne bármilyen tanácsotok sminkelés területén, szívesen veszem. 

Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzést. Szép estét kívánok!
Réka

2 megjegyzés:

  1. Na ez olyan kb., mint amit egyszer Ági barátnőm csinált a volt gimim szalagavatójára.
    Ági hasonlóan csinálta, csak fehértől feketéig, de a végeredmény döglesztő volt! :)
    És ez a szemhéjfesték nem gyűlt össze csíkba, mikor kinyitotta a szemét? Melyik az a típus, ami nem maszatolódik, hanem kopik? Egyre biztos beruháznék és akkor ha van kedved alkathatsz egy-egy buli előtt! :-D

    VálaszTörlés
  2. Tettem Gy. szemhéjára szemhéjalapozót, ezzel nagyon tartós :)

    VálaszTörlés