2012. augusztus 14., kedd

A mai állásinterjú - outfit

Sziasztok!

Ahogy már említettem ma megyek, a pénteki tesztírás folytatásaként, az egyik üzemrész vezetőjével találkozni. Nagyon várom már, de közben izgulok is természetesen :). Azt, hogy mit vegyek fel nem volt nehéz kitalálnom, mert mióta fogytam, a ruháim nagy részét nem tudom hordani... A ruhatár frissítéssel várok, míg lesz munkám, úgyhogy ezért is össze kell jönnie a mainak :) :).



Piros kiegészítőket választottam. Egyrészről, hogy kicsit kirángassák az szettet az uniformitásból, másrészről mert imádom a pirosat :)

Blúz: Clockhouse
Szoknya: Philip Russel
Cipő: kínai
Táska: párom anyukájától kaptam néhány napja, úgyhogy ez lesz a beavatás
Karkötő: C&A-ból, barátnőimtől kaptam :)
Óra: karácsonyi ajándékom K-tól <3
Fülbevaló, karkötő: szülinapi ajándék


Mivel csak délután kettőre megyek Székesfehérvárra, a sminkemet még nem készítem el, főleg, hogy még Veszprémben is van néhány köröm, de megmutatom nektek miket használok majd:



Szemek: Essence szemhéjalapozó, MUA Undressed paletta, Avon glimmerstick diamonds (smookey eyes) szemceruza, Rimmel Extra super Lash szempillaspirál
Arc: Oriflame, veryme Peach me perfect skin glow - színezett hidratáló, Avon pirosító göngyök
Száj: Avon, never so nude rúzs

A manikűrömet már tegnap elkészítettem, nagyon egyszerű lett, de egy állásinterjúra nem is kell túlcsicsázni, szerintem :)



Használt lakkok: Essence nude glam: toffee to go (05)
                                       color&go: time for romance (72)

Ennyi lenne, már csak lenyűgözőnek kell lennem, és lesz egy állásom...:) Drukkoljatok légyszi!!

Végezetül ismétlésként néhány angol szó: 

anodizing - eloxálás
treatment - eljárás
wear resistance - kopásállóság
bright colour - fémes szín
artificial skin - mesterséges oxidréteg
flat - egyenletes, sima
consistance - tömör
to supply - kínál
to allow - engedélyez
to ensure - biztosít
powder coating - por bevonat (porszórás)
degreasing- zsírtalanítás
rinsing - öblítés
interior - belső
exterior - külső
to apply - alkalmaz
in strict - szigorú
lead-free - ólommnetes
extrusion- sajtolás

Ennyit az idegen szavakról. 

 Ti miben és milyen sminkben mentek/mentetek állásinterjúra?

Legyen szép napotok!
Réka




4 megjegyzés:

  1. Nagyon csini voltál, szurkolok, hogy sikerüljön. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Holnapra már várható az eredmény...nagyon szeretném ezt az állást :)!!!

      Törlés
  2. Na hogy ment? :) Várom a beszámolót már nagyon!

    VálaszTörlés