2012. augusztus 21., kedd

Mindenre kiterjedő TAG...:D

Sziasztok!

Az elmúlt néhány napban nem nagyon adtam életjelet, de szerencsére sűrű volt a hétvégém. Szombaton esküvőn voltunk, ami nagyon-nagyon megható volt, és a lagzi...  :) Úúúúú, rég táncoltam ennyit :) Tesóm barátja készített néhány képet, majd megosztok Veletek is egy-kettőt. A hosszú hétvége hátralevő részében családi sátrazós partin voltunk a Duna-parton. Ilyenkor, egyszer egy évben összejön az egész nagy család (Anyu testvére és unokatestvérei és családjaik). Ez már hagyomány nálunk 11 éve :)

A "magyarázkodás" után következzen a múlt héten Verusnál látott tag, ami nagyon megtetszett, és gondoltam én is kitöltöm :)

SMINK
  • Pirosító vagy bronzosító? - Nyáron pirosító (persze a nagy melegben nem), télen bronzosító. 
  • Szájfény vagy rúzs? - Egyértelműen rúzs, nem szeretem a szájfényeket, ragadósak...:)
  • Szemceruza vagy szempillaspirál? - Mindkettő 
  • Alapozó vagy korrektor? - Alapozót csak ritkán használok, korrektort mindig :D
  • Semleges vagy színes szemhéjpúder? - Inkább semleges (Undressed paletta forevör :))
  • Préselt vagy por szemhéjpúder? - ...igen
  • Ecsetek vagy szivacsok? - Szivacs, de csak mert nincs nagyon ecsetem.


KÖRÖM
  • OPI vagy China Glaze? - Nem tudok dönteni, mert nincsenek ilyen lakkjaim
  • Hosszú vagy rövid körmök? - Rövid van, de szeretnék hosszút, csak sohasenem nő meg.
  • Mű vagy saját köröm? - Saját
  • Élénk vagy sötét körömlakkok? - Inkább élénk, télen kicsit sötétebb árnyalatok
  • Mintás vagy egyszerű köröm? - Egyszerű, de van egy-két minta, ami nagyon tetszik

TEST
  • Parfüm vagy testpermet? - Parfüm, a testpermet nekem olyan, nem is tudom...fura
  • Testápoló vagy testvaj? - Natúr shea vaj
  • Tusfürdő vagy szappan? - Kézműves szappanok a meskáról (majd hozok tesztet)
  • Lush vagy más ilyen márka?  - Nem.

DIVAT
  • Farmer vagy szabadidő nadrág? - Farmer minden mennyiségben :)
  • Hosszú vagy rövid ujjú póló? - Rövid ujjú, ujjatlan :)
  • Egyberuhák vagy szoknyák? - Mindegyik jöhet.
  • Csíkos vagy kockás? - Igazából egyik sem...leginkább pöttyös
  • Papucs vagy szandál? - Szandál
  • Sálak vagy kalapok? - Sálak, minden évszakra van legalább egy. Kalappal is szemezek már egy ideje, de nem tudom, hogy mihez tudnám hordani...a sál azért jó, mert annyira univerzális :D
  • Egyszerű vagy nagy fülbevalók?  - Nem nagy, de nem is egyszerű fülbevalók. Ugyanis imádom a gyurma füliket, amiket unokatesómék készítenek.
  • Nyakláncok vagy karkötők? - Karkötők, minél vastagabb, annál jobb.
  • Magassarkú vagy lapos cipő?  - Eddig lapos párti voltam, de idén nyáron beszereztem egy magas talpú szandált, amiben végigbuliztam az utcazenét. És utána vettem még egy magas cipellőt is. 
  • Cowboy vagy lovagló csizmák? - Egyik sem.
  • Kabát vagy pulcsi? - Kabát :D

HAJ
  • Hullámos vagy egyenes haj? - Nekem a kettő közötti van, ami a legszörnyűbb állapot :S
  • Konty vagy lófarok? - Copf :)
  • Hullámcsatok vagy nagy csatok? - Hullámcsat, meg van két cuki masnis csatom, azokat is szívesen hordom
  • Hajlakk vagy zselé? - Nem kenek semmi ilyesmit a hajamra.
  • Világos vagy sötét haj? - Most már lassan két éve nem volt festve a hajam...úgyhogy sötét(barna)
  • Oldalfrufru vagy sima frufru? - Oldal.
  • Fent vagy lent. - Fent.

EGYÉB
  • Eső vagy napsütés? - Sunshine rulez!
  • Nyár vagy tél? - Mindkettőnek megvan a maga szépsége, úgyhogy mindkettő.
  • Ősz vagy tavasz? - Tavaaaaaaaaaaasz :)
  • Csoki vagy vanília? - Vanília, nem tudom megenni a csokis dolgokat...kivéve persze magát a csokit :)

Köszönöm, hogy elolvastátok a válaszaimat, legyen szép napotok! És természetesen kíváncsi lennék a Ti válaszaitokra is!

Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése