2012. augusztus 12., vasárnap

31 napos körmös kihívás - 12. nap

Kedves Lányok!

Elérkezett a csíkos körmök ideje :). Nagyon vártam már ezt a napot, mert már kezdettől fogva tudtam, hogy ha csíkos, akkor nálam csak a matrózos köröm jöhet szóba. Sajnos nem sikerült úgy, ahogy magamban elképzeltem, de összességében tetszik a végeredmény.



Nem tudom mennyire látszik, de a gyűrűs ujjam jobb felső sarkában egy kis szívecske kapott helyet.

A használt lakkok:
Moyra fehér (03)
Essence Colour& Go walk on air (98)
Astor Mikado 01


A csíkozáshoz az Essence Marble Mania szettjében található díszítő ecsetet használtam. Nem a legjobb, de a célnak megfelelt.

Kis ráadásként hoztam Nektek még két manikűrt. Tegnap párom 7 éves unokatesójával csaptunk egy lányos délutánt, ami úgy kezdődött, hogy megcsináltam a pöttyös körmöket magamnak, ő meglátta mennyi lakkom van és kérte hadd játsszon velük. Összepárosította őket (fiú-lány lakkok), aztán úgy játszott, mintha a körömlakkok babák lennének :). Olyan aranyos volt. Annyira jó, hogy a kisgyerekek azt látják a dolgokban, amit látni akarnak. Aztán a játék végén/közben Fanni kitalálta, hogy szeretne színes körmöket. A színkombinációkat és a mintákat természetesen ő találta ki, én csak kiviteleztem :)



Tetszett neki, mindenkinek megmutatta, akivel csak találkozott a nap hátralevő részében. Azt is szeretem a gyermekekben, hogy annyira őszintén tudnak örülni minden kis apróságnak :) 

Hogy tetszenek a körmeink? Szoktatok matrózos manikűrt készíteni?

Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzésem. Kellemes kirándulós/strandolós/pihenős napot kívánok Nektek :)!

Réka

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a matrózos is meg a kis csajszinak is jó lett a manikűrje :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) Örülök, hogy tetszik.

    VálaszTörlés
  3. walk on air <33 imádom ezt a lakkot, attól függetlenül, hogy nekem nincs meg :D és nagyon tetszik a gyűrűsujjad, ezt a mintát egyszer én is elkészítettem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :) Mikor megvettem, nem tetszett annyira ez a lakk, de hogy már használtam párszor egyszerűen imádom :)

      Törlés
  4. Nagyon jó lett! :) A kislány körmei is aranyosak, bár egy aprósághoz szerintem túl sötét, de ő választotta. ^^
    Az én csíkosom:
    http://vaniliamamor.blogspot.ro/2012/01/day-12-of-31-stripescsikos.html

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kis technikai malőr :D

      De akkor a kommentem még egyszer :D

      Nagyon szép lett a matrózos :)

      A picur lakkja is csini :)
      Amikor húgom még kisebb volt, többször kérte, hogy lakkozzam ki neki a körmét (mostanában a bejegyzéseimhez kommenteli, hogy "ezt" csináljam meg Neki -változik a világ :D)
      Amikor még pici volt annyira örültem neki, hogy őszintén tudott örülni annak, amit csináltam neki, a kérésére :)

      Az enyém egyébként ilyen lett:
      http://crazyladystar.blogspot.hu/2012/08/31-napos-korom-kihivas-12-nap-csikos.html

      Törlés
    2. Örülök, hogy tetszik az alkotásom :) Nézem is a Tiedet :)!

      Törlés
  7. Tényleg nagyon jó, bár mondjuk nekem jobban tetszenek a fehér alapos körmeid! :)
    Fanni kibírta, amíg megszáradt? Mert az szokott a buktató lenni! :P

    VálaszTörlés
  8. Először végig mész a kihíváson, amiket meg tudsz csinálni, és aztán pótolod a kimaradtakat? Mert érdekelne pl. a sárga, meg a zöld is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, így terveztem :) De ha mondjuk egy adott naphoz nincs 5letem, lehet visszatérek az elmaradtakhoz. :)

      Törlés