2012. augusztus 2., csütörtök

31 napos körmös kihívás- Második nap

A mai nap a narancs napja :) Mivel egy lakkom van jelenleg itthon, kicsit kreatívkodtam... Segítségemre volt egy narancs- és egy zöld színű akrilfesték és a hazahozott lakkom a Lovely Color Mania barack változata. Nagyon szeretem ezt a színt, a lakkban apró kék csillámok vannak, ezek teszik különlegessé :). A lakk alá és fölé a Miss Sporty "Alapozó-és fedőlakk a fényes körmökért"-t használtam.

És az eredmény, tádááááááám :

Vaku nélkül

Vakuval

Szerintem aranyos lett. Szerintetek?

Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzésemet. Kellemes napot kívánok nektek :)!
Réka

4 megjegyzés:

  1. Szép lett. :D Nagyon tetszik az a narancs Lovely lakk, már Verusnál is láttam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. :D Verus blogsale-jén vettem meg ezt a lakkot, úgyhogy szerintem pont ezt láttad nála is :)

      Törlés
  2. Jó ez a kihívás! :) Tetszik, amit eddig láttam! :-D
    Ha esetleg kellene körömlakk csak szólj, most újítottam be 3 színt, az egyik gyöngyház lótuszvirág kivonattal (Manhattan), a másik halványlila, a harmadik meg valahol a bordó és a barna között van, még nem próbáltam! :)
    Meg ott van a többi is, nyugodtan ám, csak szólj, még lehet én is beszállok a kihívásba! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oksi, nekem is nagyon tetszik a kihívás, és most jön még csak a java. Lehet ám majd kreatívkodni :)

      Törlés