2012. augusztus 7., kedd

Milyen sminkben menjünk állásinterjúra? - Első rész

Sziasztok!

Ebben a témában egy mini-sorozatot szeretnék indítani, ahol bemutatom milyen sminket tudok elképzelni állásinterjúra. Azután remélem ez a széria átalakul és 'Milyen sminkben menjünk dolgozni?" lesz :).

A hőségre való tekintettel nem használtam alapozót, csak egy kevés korrektorral próbáltam elkendőzni a bőrhibákat. Én elsősorban a szemhangsúlyos sminket szeretem, a számrahalvány, főleg rózsaszín árnyalatokat használok. De ezt majd a későbbiekben úgyis látni fogjátok :).

A mai sminkben a főszerepet (és még valószínű néhány másikban is) a kedvenc palettám az Undressed játssza. Mellette még két szemceruzát és egy szempillaspirált használtam a szemeimre.


Szempillaspirál: Rimmel Extra Super Lash vízálló spirál
Szemceruzák: Avon Color Trend barna szemceruza, Miss Sporty barna szemceruza (002)

Ezeken kívül még az Essence I <3 Stage szemhéjalapozót és egy Avon rúzs mintát (lilac Shimmer) használtam a teljes sminkemhez. Nem túl sok, ugye?

És a szövegelés után jöjjön a végeredmény :)



Így visszanézve kicsit talán túl csillámos is lett, de nekem azért tetszik. -- Megjegyzés: milyen nehéz lefényképezni a saját szemem... Ha lenne valami jó tippetek, hogyan lehet ezt szépen kivitelezni, kérlek osszátok meg velem :).

A művelet egyébként ennyi volt: szemhéjalapzó, felső szempillasorhoz miss sporty ceruza, fülpiszkálóval elsatírozva, alsó szempillák alá a világosabb ceruza. Majd a palettámról a Shade 5 volt az alap a szemhéjam egészére. A 4-es árnylatot a szemhéj belső részeire vittem fel és próbáltam összedolgozni az 5-össel. A szemem alá a 2-es színt vittem fel. Végül a szempillaspirált egy rétegben tettem fel a felső-alsó pilláimra.



Mutatok egy képet a számról is, nagyon tetszik ez a szín, de már három rózsaszín rúzsom is van, úgyhogy nagy esély nincs rá, hogy megveszem ezt is, de ki tudja...:)


Tetszik a smink, amit készítettem? Állásinterjúra megfelelő?


Köszönöm, hogy megtiszteltetek a figyelmetekkel! Legyen szép napotok!

Az én napom nagyon jól indult, mert ahogy felléptem a bloggerre megláttam az első feliratkozó olvasómat Andit :). Andi, sok szeretettel köszöntelek, remélem mindig találsz nálam majd számodra érdekes olvasnivalót!

Réka

3 megjegyzés:

  1. Na mostmár egész biztos, hogy el kéne menni smink cuccokat venni, és alkotni! :)
    Tetszik ez az árnyalat is, és teljesen igazad van, hogy a szemet kell hangsúlyozni, végülis így még hangsúlyosabb lesz a szemkontaktus! :)
    Ha elhozod esetleg ezt a smink cuccot, akkor szívesen alkotok én is neked valamit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oksi, benne vagyok :) Kedden úgyis interjú :)

      Törlés
    2. A keddire sajnos nem tudjuk már összehozni, mert tegnap hazajöttünk Zoliékhoz... :-S Kár érte... :(

      Törlés