2012. augusztus 24., péntek

31 napos körmös kihívás - 24. nap

Sziasztok!

Ma könyv inspirálta körömmel kellett készülni. Sokat gondolkodtam, hogy melyik olvasmányt válasszam, de az az igazság, hogy a most olvasott könyv (Jókai M. - Szeretve mind a vérpadig), nem ihletett meg. Jó regény, nem arról van szó, a Rákóczi-féle szabadságharc idején játszódik, van benne csata, szerelem és ármánykodás, de mindezeket nem tudom körmön jól visszaadni.

Így azt az egyszerű megoldást választottam, hogy az éjjeli szekrényemen lévő angol könyvek közül kiválasztottam a Kisokost (Angol nyelvtani összefoglaló) és elkészítettem ezt a manikűrt, mert amúgyis régóta ki szerettem volna próbálni :)




A felhasznált körömlakkok:

Essence 98 walk on air
Astor Mikado piros
Moyra 03 fehér


Hogy tetszik nektek a mai inspirációs köröm?


Szép napot kívánok, köszönöm, hogy benéztetek hozzám :)!

Réka

2 megjegyzés: