2012. augusztus 11., szombat

Kívánságlista

Sziasztok!

Több általam olvasott blogon is láttam, hogy a lányoknak van kívánságlistája. És mivel nekem is van egy-két álomdarabom, elkészítettem a saját listámat.

Kezdem az első, és egyben legnagyobb kívánságommal, ami nem más mint egy Tisza cipő :) Nem választottam ki konkrét darabot, majd a boltban, olyat, ami szerelem lesz első látásra, de a képen lévő cipellő is nagyon tetszik.




MUA Glamour Days Paletta - Az Undressed életem egyik jó döntése volt. Úgy hiszem, ebben sem csalódnék. A színek szépek, jól variálhatók, elsőként a 3-as árnyalatot fogom kipróbálni.

Garnier olajmentes BB krém - Sok helyen olvastam róla, egy próbát mindenképpen megér.

Essence Nude Glam 02 iced strawberry cream
Essence Colour & Go 109 off to miami -Vidám, igazi csajos színek. Feltétlenül szeretném a magaménak tudni mindkettőt :).



Szeretnék majd idővel egy ecsetkészletet is, már szemeztem a Rossmannban az Essence szemhéjra való ecseteivel. 
Nektek mi a véleményetek ezekről az ecsetekről? Érdemes beruházni rájuk, mint kezdő készletre?

Ti is rendelkeztek kívánságlistával? A felsoroltak közül megvan nektek valamelyik? Ha igen, mi a véleményetek róla?

Sajnos a képek forrásait nem mentettem el, úgyhogy bocsiii :S.

Köszönöm, hogy elolvastátok a listámat, én is kíváncsi lennék ti milyen termékekre vágytok.
Réka


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése