2012. augusztus 31., péntek

31 napos körmös kihívás - Utolsó előtti nap

Sziasztok!

Egy nap van hátra a kihívásból, és a mai nap a tutoriál ihlette körmöké. Először water marble manikűrre gondoltam, mert azt a napot amúgy is kihagytam (egyelőre), de aztán adódott némi technikai probléma és végül emellett a videó mellett döntöttem:


A végeredményt pedig itt láthatjátok:




Nekem tetszik a végeredmény, a gyűrűs ujjamon csillámos manikűr kapott helyet a marble helyett :P.  Bocsi Lányok, de kissé szét vagyok csúszva, mert este szülinapoztunk... Szegény kicsi katicáim is kissé megviseltek emiatt.

A végére hagytam a marble próbálkozás maradványát, sajnos lekopott egy darabon, de mindenképp meg akartam mutatni, hogy egy ujjamon azért sikerült kivitelezni a dolgot.


Legyen szép napotok! Köszönöm, hogy ellátogattatok hozzám ^^!
Réka

6 megjegyzés: