2012. augusztus 11., szombat

31 napos körmös kihívás - 11. nap

Sziasztok :)!

Visszatértem a körmös kihívással :) Hazajöttem Anyuéktól, így ismét vannak lakkjaim, tehát következzen a pöttyös manikűr.

Több fokozatban készítettem el a körmeimet és dokumentáltam is minden egyes lépést. Alapnak a Lovely Color Mania barack lakkot használtam, ez már adott is volt, mert tegnap az állásinterjún ezt az árnyalatot viseltem.


 Először a Moyra 03 fehér lakkjával pöttyöztem az összes körmömet.


Másodszor a piros Astor Mikado lakkommal díszítettem néhány fehér pöttyikét.


Végül a fekete Mikadoval egészítettem ki a manikűrt.


Tetszik Nektek a mai körmöm? Megvan Nektek a használt lakkok közül valamelyik?

Az elmaradt manikűröket természetesen pótolni fogom :).
Szép napot Lányok!
Réka

5 megjegyzés: