2012. augusztus 5., vasárnap

31 napos körmös kihívás - Ötödik nap

Sziasztok!

Az ideiglenes körömlakk hiányom miatt kihagytam a 3. és a 4. napot, idővel természetesen pótlom majd a függőben levő napokat. Kék lakkot találtam itthon, és nem is akármilyet, de szavak helyett beszéljenek a képek: 


 Ezt a körömlakkot még egyszer régen Unokatesómtól kaptam, de nem nagyon tudtam mit kezdeni vele, mert a kék nem éppen a kedvenc színem. Ezért tovább is adtam a Húgomnak. De tegnap újra megláttam, és teljesen odavagyok érte. 

Ahogy felkentem a lakkot a kísérletező kedvem is megjött :).


A Moyra díszítő körömlakkal jó kis párost alkotnak. 


Melyik manikűr tetszik nektek jobban? Próbáltátok már ezt a lakkot? Mik a tapasztalataitok?

Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzésemet. Szépe estét kívánok Nektek!
Réka

6 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jól sikerült. Én nagyon szeretem az ilyen metálos kéket! Már nekem is van egy hasonló színűm, tán egy picivel sötétebb, mint a tiéd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Tényleg nagyon megszerettem ezt a lakkot, biztos, hogy többet fogom használni a jövőben (persze ha a Tesóm megengedi :))

      Törlés
  2. A L'Oréal nagyon jó körömlakkokat gyártott, én a piros színt szerettem tőlük! :) Még anyukám használta rendszeresen, és ami a legjobb volt benne, hogy tényleg könnyen gyorsan lemosható, ellenben a S-he körömlakkommal, az még mindig bánt, hogy nem tudom rendesen lemosni a körömágyamról... :(

    VálaszTörlés
  3. Lehet másik körömlakk-lemosóval jobban lejönne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig acetonos körömlakk lemosót szoktam használni... azt hittem, az mindent levisz... :(

      Törlés
    2. Na, majd ha megyünk Rossmanban, megmutatom neked a tuti lemosót :) Nagyon sok bloggerina írt már jókat róla, te leszel az én tesztalanyom :) :P

      Törlés