2014. január 22., szerda

Nyereményjáték január 31-ig

Sziasztok Lányok!

Múlt héten vásárolgattam Rossmannban és megakadt a szemem a Lovely Snow Dust lakkokon. Több blogon is olvastam, hogy a fehér homoklakk fogy el leggyorsabban a polcokról, ezért két darabot is betettem a kosaramba, amelyek közül az egyiket kisorsolom köztetek.




Annyi csak a teendőtök, hogy hagytok nekem egy hozzászólást a bejegyzés alatt. A játékban csak  az a 158 ember vehet részt, aki a bejegyzés megjelenéséig feliratkozott, ezzel is szeretném megköszönni, hogy vagytok, olvastok és írtok nekem egy-egy bejegyzéshez <3

Plusz esély is szerezhető, ha kedvelitek a blog nemrég útnak indult facebook oldalát. Ebben az esetben kérlek írjátok meg milyen néven követtek a közösségi oldalon.

A jelentkezési határidő január 31. éjfél, másnap pedig sorsolok :).

Sok sikert kívánok mindenkinek!
Réka

39 megjegyzés:

  1. Szió! :)

    Iluss♥ (Fiatalos blog) néven követlek itt, facebook-on pedig Ilona Sárga néven :) Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget, gyönyörű a nyeremény! *.*

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon szerettem volna ezt a fehér lovely lakkot, de hiába mentem el 4 Rossmannba is, sehol nem volt :( szóval nagyon örülnék neki :)
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  3. Sziaa! :)
    Én is azok táborát erősítem, akik nagyon szerették volna ezt a lakkot megkaparintani, de nem sikerült, így hát jelentkeznék a nyereményjátékra :) Barbara S. néven követlek. Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  4. Hú, én szeretnék jelentkezni, de nem tudom, GFC-n követlek-e (Bloglovinon tuti). Ha igen, akkor phoenix néven :)
    Én sehol sem találkoztam kirakva ezekkel a lakkokkal :(

    VálaszTörlés
  5. Szeretnék én is jelentkezni, nagy vágyam egy ilyen lakk :) Face-en Körmendi Szilvia néven követem a blogodat, itt pedig Megaera néven.
    Nagyon köszönöm a lehetőséget, és kedves tőled, hogy gondoltál ránk :)

    VálaszTörlés
  6. Szia.
    Gyönyörű ez a lakk :)
    Itt Monika néven követlek, facen pedig Kisfekete Cica néven :)
    Köszi szépen a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  7. Szia, jui de jó mert vadásztam a lakkokat és nálunk ki se rakták, szóval köszönöm a lehetőséget: ) Azrail néven követlek és. R. Eleni néven lájkoltam az oldalad:)

    VálaszTörlés
  8. Azta mennyire aranyos vagy, hogy gondoltál ránk is! : )) Nagyon nagyon tetszik ez a lakk, örülnék ha lehetne a birtokomban egy. Köszönöm szépen a lehetőséget! : )

    VálaszTörlés
  9. Hogy én mennyire szeretném ezt a lakkot... *-*

    Itt Nóra, facebook-on pedig Nora Pirosként követlek és köszi szépen a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia! Köszönöm szépen a lehetőséget, a fb-on pedig Gazdag Éva néven követlek :)

    VálaszTörlés
  11. Jajj ez nagyon szép lakk! Szécsényi Tímea néven követlek itt és facebook-on is :) köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  12. Csak tudnám, miért mindig csak az az olvasója egy blognak aki xyz helyeken feliratkozott? Ha valaki ezekkel nem él, attól még lehet, hogy pontosan ugyanúgy nyomonköveti egy-egy oldalon a megjelenő posztokat...

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Én is szeretnék jelentkezni :) GFC-n fairyland, face-n pedig Fairyland088 néven követlek :)

    VálaszTörlés
  14. Szeretnék jelentkezni, köszi a lehetőséget. :)
    Itt Manna (mannakörmök) néven követlek, facebookon pedig Marianna Kovács. :)

    VálaszTörlés
  15. Aaa, annyi helyen kerestem már, de sajnos sehol sem láttam. Köszönjük a játékot!♥ Facebook-on Panni Zachár néven követlek. :)

    VálaszTörlés
  16. Szeretnék jelentkezni! :) Elíz néven követlek itt, fb-on pedig Divat, szépség és a többi néven lájkoltam az oldalad! :) Köszi szépen a lehetőséget, azt hiszem sikerült egy tökéletes nyereményt kitalálnod! :)

    VálaszTörlés
  17. Előlem bizony elhappolták ezt a szépséges fehér Snow Dust lakkot :(
    Ezért szeretnék jelentkezni a játékra, hátha!
    Fb oldalt Nikoletta Bányai néven lájkoltam itt pedig Nixon néven követlek
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  18. Én is jelentkeznék :-)

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Én mindig olvaslak, de nem iratkoztam fel....Viszont ilyen lakk sajnos Debrecenben már hetek óta sehol sincs:( Pedig annyira vágytam rá?
    Az eheti Rossmann akciós újságban is benne van, meg is örültem,hogy újra van Snow dust körömlakk, de sehol semmi :(

    Mia (mailofmia kukac yahoo pont com)

    VálaszTörlés
  20. Jahj szuper játék! :) Jelentkezek is, remélem rám talál a szerencse! :) :)

    VálaszTörlés
  21. Jujjj annyira szeretném ezt a lakkot! *.*
    Moon Angel néven követlek már régóta, fb-on pedig Anna Angel néven.

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Réka Kerekes néven követlek itt, facebookon pedig Krisztina Réka Kerekes néven :)
    Köszi szépen a lehetőséget, szép kis lakk! :)

    VálaszTörlés
  23. Szia. Köszönöm a lehetőséget! Gyönyörű ez a lakk, de sajnos előlem is elkapkodták:)

    VálaszTörlés
  24. Szia ! ^^
    Sora Vivien Kiss néven követlek itt, fészen pedig Kiss Sora Vivienként lájkoltalak. :D Jó hogy már fészen is elérhető vagy. ^^
    Köszi a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  25. Szia !
    Ezt a lakkot ezer éve keresem mindenhol. Örülök a lehetőségnek! :-)
    Larita néven követlek. A facebookon Lakatos Rita.
    Izguloook:-)

    VálaszTörlés
  26. nagyon tetszik ez a lakk, örülnék neki, szóval játszom! lehet, h nem kommentelek túl gyakran, de azért itt vagyok. :)
    itt Lilla néven követlek.

    VálaszTörlés
  27. SZia sokszor sokat kerestem ezt ,a szépséges lakkot !Lakatos Gézáné néven követlek ! Köszönöm a lehetőséget !

    VálaszTörlés
  28. Fantasztikus a lakk,szeretnék nyerni!Onozó Vincéné néven követlek!

    VálaszTörlés
  29. Nagyon szép a lakk! Adrienn Kalapos néven lájkoltam az oldalt! :))

    VálaszTörlés
  30. Mi nők bármit megtennénk ,hogy bájossak elragadóak legyünk ,de ehhez sok segítség és ídö kell! Belső kisúgárzáshoz kiegyensúlyozottságra van szükségünk !Egyedül ezt nehéz megoldani !Sokszor bármit megtennék,főleg amikor romokba vagyunk , éppen szanaszét heverő darabjainkat szedegetjük ,össze ,akkor mint villám csapás jön egy jó gondolat !Igen lerohanok Rossmann ez a megoldás !Egy üveg köröm lakk !!!!Most élet mentő lenne !jelentkezem !!LAKATOS GÉZÁNÉ ! Sokszor egy köröm lakk is nagy segítség lenne !

    VálaszTörlés
  31. Sziia!
    Nagyon tetszik a lakk, nálunk sajnos nem kapható.
    Itt, és facebookon is Fanni Kereki néven követlek.

    VálaszTörlés
  32. Szia!
    Soledad néven követlek. A facebookon Szlovencsák Rita néven lájkoltalak.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  33. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra, ezt a lakkot kergetem már 1 hónapja... Az egyik helyen már elfogyott, a másikon még ki sem rakták őket... ördögi kör. :DD

    A blogon ezzel a profilommal, de még a régebbi nevemen (Daura) követlek, mivel azóta megváltoztattam a blogom címét és nevét, és ezzel együtt visszatértem a Daura-ról a rendes nevemre, a Dórára is... de ugyanaz a profilom, csak más a nevem. Remélem, ez így még érvényes. :D
    A Facebookon pedig "Dóra, the nail polish addict" néven lájkoltam. :)

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  34. Szia! Köszönöm szépen a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  35. Itt Aisha Simply néven követlek facebookon pedig Tímea Rajna. Nagyon szép ez a lakk! :)

    VálaszTörlés
  36. Szia! Tényleg szép ez a körömlakk.A Facebookon Katalin Széll néven követlek.

    VálaszTörlés
  37. Szia!

    Én is szeretnék jelentkezni, facebookon Orbán Klaudia néven követlek, köszönöm a lehetőséget :]

    VálaszTörlés
  38. Szia!

    Niki Strawberrykiss néven követlek itt.
    Bloglovinon és FB-on Csipai Nikoletta néven.
    Annyira gyönyörű ez a lakk, rágóta kívánságlistás a másik 2-vel együtt. :)

    VálaszTörlés
  39. Szia!

    Tényleg gyönyörű ez a lakk! :) Köszi a lehetőséget! A FB-on Inci Finci néven követlek! :)

    VálaszTörlés