2014. január 11., szombat

Napi köröm - Beige Babe és néhány pötty

Sziasztok Lányok!

Ma olyan manikűrt hoztam Nektek, aminek a főszereplője még nem volt a blogon, csak egy szerzeményes és egy blog sale-es bejegyzésben. Tavaly májusban vettem meg a Rimmel Salon Pro Beige Babe (397) árnyalatát két okból kifolyólag: a kedvenc szempillaspirálommal együtt megvásárolva kedvezményes áron volt és mindenképpen szerettem volna egy olyan színű lakkot, amilyen még nincs a gyűjteményemben. A Rimmel lakkokat nagyon szeretem, de ez a Salon Pro vonal nem tetszik annyira, legalábbis máig azt hittem. Ugyanis korábban már próbáltam ezt a lakkot, de akkor nagyon nem tetszett a körmeimen, se a színe, se a fedése. El is hoztam K-hoz, mondván B-tervnek jó lesz itt, ha lakkozni szeretnék. A B-terv napja ma jött el, és őszintén szólva ez a lakk nagyon nem az én színem, ennek ellenére mégis tetszik a körmeimen:






Nagyon szép tejcsoki-barna színe van a lakknak, két rétegben szépen fed, nem csíkoz és könnyű a pufi, lekerekített ecsettel dolgozni.



A Beige Babe mellett egy CT lakkot használtam, a Sugared Peach árnyalatot.  Nagyon vékony ecsete van és nehéz vele dolgozni, nem is tetszett a végeredmény, ezért pöttyöztem össze a Beige Babebel :)


Tetszik Nektek ez a lakk? Szeretitek a Rimmel lakkokat?

Szép napot Lányok, köszönöm, hogy ma is benéztetek hozzám!
Réka

És egy kis közérdekű: Mától megtalálhattok facebookon is, erre a linkre vagy az oldalsávban a fb ikonra kattintva!

12 megjegyzés:

  1. nagyon szép ez a barna. én holnap tesztelem majd a Rimmel lakkjaimat,mármint ezeket a fajtákat.A többit szeretem,most nagy kedvenceim a homokhatásúak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik. Nagyon kíváncsi vagyok a vásárolt lakkjaidra, hogy milyenek felkenve, mert azokat az árnyalatokat itthon nem is láttam még :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik ez a mani, egyszerű, de bájos. :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a szép barna kategóriába tartozik nálam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálam is, nem is tudom miért nem tetszett elsőre :)

      Törlés
  4. Cuki lett ez a mani :) Most az én körmeim is tejcsoki barnában úszkálnak, Essie lakkot kentem fel a körmeimre.
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Reni :) Megmutatod a tiédet :)? Nekem egy Essie lakkom van, a Bahama mama, amit nagyon-nagyon szeretek <3 szerintem biztosan beszerzek még néhány árnyalatot a márkától :)

      Törlés
  5. nagyon jól néz ki :) csak mostanában találtam rá a blogodra, de tetszik! :) Én is blogolok, bár egyáltalán nincs sok olvasom. Ha gondolod, nézz be: simplyadry.blogspot.hu

    VálaszTörlés