2014. január 4., szombat

Decemberi manikűrök

Sziasztok!

Még mindig visszatekintve a 2013-as évre, hoztam Nektek két decemberben viselt "elfeledett" manikűrt.

Az elsőt még december elején készítettem, amikor még nagyon nem volt téli/karácsonyi hangulatom. Gondoltam ez majd segít a meleg idő ellenére téli hangulatot varázsolni. (31-én nézegettem a havi meteorológiai adatokat, amit nekünk a munkahelyen minden nap írni kell: egész decemberben nem volt egy milliméternyi csapadék sem) 



bal kéz: itt a vonalak helyét is a pöttyök vették át
Szerettem ezt a manikűrt, nagyon aranyos volt és mindenki megdicsérte. Ugyan nem keltett végül téliesebb hangulatot, de a kedvemet feldobta.

Használt lakkok:


 A második manikűrt a karácsony előtti munkanapomon viseltem. A kék szín nem a kedvencem, de ilyen formában én is szívesen viselem a körmeimen.





Használt lakkok:


A fehér flormar lakk (Flormar True Color 012) nagy kedvencem, az eddigi legjobb fehér lakkom. Nagyon könnyű vele dolgozni, nem sűrű, nem csíkoz. Csak ajánlani tudom.

Milyen manikűröket viseltek a téli hónapokban?

Szép napot és nagyon jó hétvégét kívánok Nektek!
Réka

4 megjegyzés:

  1. Mindkettő aranyos, de nekem az első jobban tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. csinik lettek, nekem is az első tetszik kicsit jobban:))

    VálaszTörlés
  3. Mindkettő nagyon jó lett. A piros kis cuki lett, a kék meg azért nagy kedvenc, mert imádom a színátmenetes manikat. :) Ha jól láttam, ugyanez a sötétkék Rapsodi lakk van meg nekem is. Óriási kedvenc. ^^

    VálaszTörlés