2014. január 7., kedd

Gyorsteszt

Sziasztok Lányok!

Ma beugrottam a Rossmannba, ahol most a Garnier micellás víz 1799 Ft, viszont ezért az árért 400 ml terméket kapunk.


Gyorsan összevetettem az Eveline és a Loreal micellás vizeivel, és literes egységárra ez jött ki a legjobban, a 10%-os kuponommal 1620 Ft-ot fizettem végül érte. 

Hazaérve gyorsan ki is próbáltam és az első használat után három megállapítást tudok tenni: 
1. Az illata engem a citromfűre emlékeztet, de igazából elég enyhe illat, nem zavaró. 
2. Csípi a szemem. A krémmániát olvasgatva eddig egy ember járt hasonlóan...miért ne én lennék a másik :P? 
3. A sminklemosó vattámra egy löttyintésnyi mennyiséget tettem, ezzel a szemsminkemet (szemhéjpúder a szempillatövekben és vízálló szempillaspirál) 5 törléssel szedtem le. Az Eveline micellás vize is hasonlóan teljesített ( párhuzamosan használtam a másik szemem sminkjének eltávolításához).

A teljes arcomon nem próbáltam ki, mert K-nál hagytam a BB krémem :( , így a héten naturálisba nyomom majd, de lehet az arcomnak is jót fog majd tenni a 4 nap alapozómentesség. Természetesen még tesztelgetem a terméket, de elsőre nagyon elkeserített, hogy csípi a szemem, hiszen az Evelinnél ilyet egyáltalán nem tapasztaltam.

Használtok micellás vizet? Nektek melyik vált be?

Köszönöm, hogy benéztetek hozzám!
Réka

10 megjegyzés:

  1. Érdekes, ha csíp nem próbálom ki. Eddig a Vichynek a micellás vizét próbáltam, nem volt rossz, de visszatértem a krémes lemosókhoz, illetve egy YR micellás vizet is beszereztem, de barátnőmnek annyira megtetszett mikor kipróbálta, hogy neki adtam, arról nem nagyon tudok nyilatkozni, de összehasonlítási alapom sincs..úgyhogy nem tudom, majd a L'oreal-t megpróbálom később :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy neked nem csípne ám :) tényleg csak egy embernél láttam krémmánián ezt (az én szemem amúgy elégérzékeny, meg iszonyat száraz is, lehet emiatt is csíp). Alapból én is a Loreálra pályáztam, de elvileg ugyanaz a kettő mic.víz összetétele.

      Törlés
  2. Még nem próbáltam ezt, az Eveline-ért viszont odáig vagyok meg vissza. Ár-mennyiség arányában tényleg nem drága de egyenlőre nem érzek késztetést hogy a jól bevált Eveline micelláris vizet lecseréljem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet nekem sem kellett volna váltanom...:) Az Eveline nekem is bevált, már a második flakon alján járok, ezért is vettem most egy újabb adag micellás vizet.

      Törlés
  3. Pont ma vettem meg én is, nálam elsőre WOW kategória .D

    VálaszTörlés
  4. Még nem próbáltam, bár nem is érzem szükségét, de mivel annyian írnak róla, lehet lassan meggyőznek! :D

    VálaszTörlés
  5. Nálam csak a Bioderma jöhet szóba :) Ezt használom már évek óta, nincs értelme mást próbálgatnom, ez a legjobb : )
    Mia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, ha megtaláltad a legjobbat :) Nekem is nagyon bevált az Eveline, szerintem a Garnier után visszatérek rá.

      Törlés