2014. január 14., kedd

Ecsetkészlet

Sziasztok Lányok!

Régóta érlelődött bennem a gondolat, hogy ki kellene egészíteni az ecsetgyűjteményem. Nagyon tetszenek a Real Techniques ecsetek, de nem hiszem, hogy beruháznék rájuk valaha is, ezért maradt B-tervnek az Ebay. Mindenképpen ecsetkészletet, és nem egy-egy ecsetet keresetem, valamint szempont volt az is, hogy ingyenes legyen a szállítás. Elég hamar megtaláltam a számomra megfelelő darabot és amikor megláttam, hogy Németországból szállítanak, nem gondolkodtam sokat a termék megrendelésén. Nem csalódtam: január 3-án este adtam le a rendelést és pénteken, azaz 10-én meg is érkezett a csomag.




Több réteg pukkanós fóliába burkoltan érkezett meg a csomag. A műbőr tok nagyon praktikus, valószínűleg a továbbiakban is ebben tartom majd az ecseteket. A csomag bontogatásakor megcsapott a kínai termékek szokásos illata (elsősorban az új lábbeliknek van ilyen tipikus műbőr illatuk/szaguk), szóval biztos vagyok abban, hogy valahol keleten készült a termék. 




Az ecsetek éppen olyanok, mint amilyeneknek az Ebay-képeken tűntek. A három nagyobb ecset nagyon kis nyamvadt, alig van bennük szőr, így valószínűleg ezeket a darabokért nem sűrűn nyúlok majd. A többi ecset meglehetősen tömör, ugyanakkor puha, így remélem a használatukkal sem lesz probléma. Van amúgy itt minden: rúzsecset, satírozó ecset, árnyékoló ecset, ferde ecset, pufi ecset. Kezdő ecsetkészletnek tökéletes lehet bárki számára, abban az esetben ugye, ha a púderecsetet és az alapozó ecsetet máshonnan szerzed be :).

Néhány szó az ecsetek külcsínéről: a fa nyélen a márka neve olvasható, az ecsetek nyele kézreálló, elsőre kényelmesnek tűnik a fogás rajtuk. Az ecsetek fém része masszív, kicsit meg is húzkodtam őket, mert sajnos akadt már korábban olyan ecset a kezembe, aminek a feje leesett a nyeléről. 

Mosáskor nem hullatták a szőrüket, pedig jó alaposan átsikáltam őket.

Ez volt az első olyan rendelésem, ahol a megrendelt termék mellé ajándékokat is kaptam:


Abban biztos vagyok, hogy a műkörmöt nem fogom kipróbálni, több okból is :). A szempilla és a szemhéjpúder kipróbálása esélyes, úgyhogy összességében örültem a mellékelt kedvességeknek.


Mindent egybevetve nagyon tetszik az ecsetkészlet, nem bántam meg, hogy megvettem. 2800 Ft körül i összeget fizettem érte, ennyit nekem bőven megért, hogy legyen 9 ecsetem, amikért bármikor nyúlhatok.

Van ecsetkészletetek? Milyen ecseteket használtok a mindennapok során?

Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzést, legyen szép estétek!
Réka

10 megjegyzés:

  1. Nekem is ez van meg, csak rózsaszínben. :D Szemhéjpúdert én is kaptam hozzá, és pont ugyan ezt az árnyalatot. Próbáld ki, megéri. Nekem nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Én a RT ecseteivel szemezek, de valami jó kis akciót kivárok szerintem :D addig elleszek a meglévő pár ecsetemmel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha hallasz valami jó akciót, szólj nekem is :)

      Törlés
  3. Én SigMAX koppintás ecseteket rendeltem, csak a kicsi 4-es szettet, mivel a nagy 3-as eredeti SigMAX már megvan, de a kicsikre sajnáltam kiadni a pénzt. Rátaláltam E-bayen és pontosan olyan mint a nagy ecsetek, tömött, puha és isteni használni!

    Innen rendeltem:
    http://www.ebay.com/itm/350919679574?var=620183951185&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, jól néznek ki ezek az ecsetek és jó árban is vannak :)

      Törlés
  4. Fraulein 3°8 ecsetkészletem van, én nagyon szeretem. :)
    http://www.fraulein38.com/index.php?cPath=23_33&osCsid=aa81b57a3c50882a1fd2c3043c32eaf7
    Egy Sigma készletet is szeretnék meg pár RT ecsetet, az Expert Face Brush-t mindenképpen. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagy vágyam volt nekem is egy ecsetkészlet, de végül darabonként beszereztem magamnak párat, amikkel elégedett vagyok. Ettől függetlenül még mindig nagyon vágyok egy szép ecsetkészletre, talán majd egyszer :) A tiéd nagyon jól néz ki, nekem is tökéletes lenne, mert nem profi műremekeket akarok készíteni, csak hétköznapi sminkeket, meg gyakorolni is jó lehet vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is hasonló megfontolásból választottam ezt a készletet: egyszerű ecsetkészletre volt szükségem, ami elérhető áron tartalmaz használható ecseteket egy lelkes amatőr számára :)

      Törlés