2014. január 5., vasárnap

Apró örömök a héten #14

Sziasztok!

Természetesen idén is folytatom ezt a bejegyzés-sorozatot, mert nagyon jól esik összeszedni, hogy mi minden jó történt velem egy hét alatt:

 ♥ véletlen találkozó egy kedves munkatárssal  jó hangulatban eltelt utolsó munkanap az évben, ami csak 5 óra volt :)  ♥  szilveszteri készülődés  ♥  házi Raffaelo-és mogyoróvajas bonbon  ♥  vicces szilveszter  ♥  szuper utószilveszter a barátainkkal  ♥ finom újévi lencsefőzelék sült oldalassal  ♥  KFC-s csirkemell-és csirkeszárnyak (végre Fehérváron is van KFC, jupííí)  ♥  hatalmas Age of Empires II. partyk  ♥  elvittük Fülest rohangálni a tanyára  ♥  7-éig szabin vagyok ♥  utólag megkapott karácsonyi ajándékok (jó, amikor a karácsony két hétig tart)  ♥ 

Hogy telt a hetetek? Dolgoztatok a héten vagy még nálatok is pihi volt?

Képeket most nem hoztam, mert nem igazán kattintgattam, meg tanulok is nagy erőkkel, mert holnap statisztika vizsga...majd gondoljatok rám légyszi, mert a matek egyik formája sem az én asztalom...:)

Ééés ne felejtsetek el jelentkezni IsaBellánál a Manikűrvadász újabb fordulójára, ami most szülinapi különkiadás :)


Réka

6 megjegyzés:

  1. Hu én egyszer ettem KFC-s kaját, de rosszul is lettem, vagy két napig :D úgyhogy ott már nem eszek inkább, legalábbis nem merek :)
    Örülök a pozitív élményeidnek :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én imádom a KFC-s csirkét, az egyetlen gyorskaja, ahol gyanítani lehet, hogy tényleg húst eszel :) :P

      Törlés
  2. Örülök az apróságaidnak! :) És köszi szépen, hogy kitetted a Manikűrvadászt! :)
    Csak most láttam, hogy az oldalsávban van egy Eminescu idézet. Ő az egyik kedvenc költőm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és igazán nincs mit :) Én nem ismerem a költő műveit, véletlenül akadtam erre a versre, de nagyon megtetszett, mert szeretem az allegóriákat :)

      Törlés
  3. Jajj de jó, nekem is jól jönne már egy kis Age of II, imádom :3 De sajnos most nálam is a vizsgák az elsők :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) én nagyon szeretem, főleg, hogy most a hd-verzióban játszunk és hálóban :)

      Törlés