2014. január 12., vasárnap

Apró örömök a héten #15

Sziasztok!

Nagyon gyorsan eltelt ez a hét is, és újra itt vannak az apróságaim:

 Négyes minőségügyi statisztika vizsga ♥ megérkezett 2 olyan ebay rendelésem, amiket még októberben(!) adtam le  megérkeztek a szappanjaim, a megszokott Borza szappanok mellett most kipróbálom a Wagner szappanokat is ♥ találtam Tucos Milkát K-nak  elkezdtem a diétám, és nagyon jól érzem magam ♥ Rubint Réka-edzsések ♥ zumba  jó híreket kaptam ♥ banán-narancs-mangó turmix ♥ szombati séta 

Turmix epres müzlivel tálalva
Már jó ideje ezt a Milkát hajkurásztam K-nak
A bevált Borza szappanok - most éppen mézes-csokis-narancsos és sós változatokban
És ezek az új szappanocskák, elsőre a selyem szappant fogom kipróbálni
Nektek hogy telt a hetetek? Milyen apróságoknak örültetek?

Ne felejtsétek el, hogy most már Facebookon is megtaláltok :)!

Réka

4 megjegyzés: