2014. január 3., péntek

2013

Sziasztok Lányok!

Tavaly 2012 címmel a blogon hónapról hónapra leírtam mi történt velem. Visszatekintve az az év sem volt semmi, de a 2013-as év nagyon sok nehézséget tartogatott nekem. Nehéz volt minden egyes hét, de mivel eldöntöttem, hogy 2014-ben optimistább és vidámabb leszek, valamint valóra váltom a két legnagyobb álmom, amik össze is tartoznak (azaz egyértelmű, hogy ha teljesül az egyik, akkor a másik is fog :), ezért az "Apró örömök a héten"  bejegyzések mintájára leírom a kis boldogságmorzsáimat az évben:

♥ megvettem életem első korcsolyáját  tavasszal megkaptam 4 hónapra az egyik rokonom autóját - rájöttem, hogy imádok (és tudok) vezetni  megismertem sok-sok kedves és mosolygós lányt a veszprémi és a pesti bloggertalálkozók alkalmával  május végén megleptük barátnőmet az épülő óriáskerék "alatt" szülinapja alkalmából  csodás nyár - háromszor is voltunk nyaralni, főleg hosszú hétvégéken ♥ az év során kétszer is jártunk a fehérvári Árpád-fürdőben, ami este nagyon hangulatos hely  megtudtam kik az igazi barátaim, valamint azt is megértettem, hogy az ilyen barátokkal az sem fontos, hogy minden nap találkozzunk, mert ha találkozunk, akkor mindent ugyanott folytatunk, ahol abbahagytuk  az iskolában is sikerélményekkel gyarapodtam, élvezem, amit tanulok (végre :)) ♥ szeptemberben megszerveztem barátnőm lánybúcsúját, ami nagyon jól sikerült  az esküvőjük meseszép volt, imádtam őket  rájöttem, hogy többet kell mosolyognom, még ha nehezemre esik is  decemberben sok időt töltöttem K-val Tesómmal az évben nagyon hullámzó volt a kapcsolatunk, sokat vitáztunk, de sok mindent el is mondott nekem, év végére hozzá is beköszöntött a szerelem, aminek nagyon örülök 

És hogy mik a terveim 2014-re?
  • Optimista leszek!
  • Újra elkezdem az angolt!
  • Újra sportolni fogok (konditerem, uszoda, Alakreform 2008) és leadom az elmúlt évben felszedett 5 kg-ot!
  • Türelmesebb leszek a családommal!
  • Időben nekiállok a szakdolgozatnak és minden beadandónak!
  • Ugyanígy időben elkezdek tanulni az államvizsgára!
  • Listába szedem a teendőimet!
  • Több időt szentelek a blogra!
És persze elsődleges céljaimat, amit nagyon személyes voltuk miatt nem írok le részletesen, sosem tévesztem szem elől :)!
Nyáron a 8. évfordulónk környékén volt az első nyaralásunk
Néha én is megőrülök. Főleg ha ilyen szép környezetben tehetem :)
Merre induljunk?
Az életem a sínpárhoz hasonlít, valahol a távolban összeér és minden egyenesbe jön :)
Gyönyörű 
Bármilyen nehézségekkel is küzd Esztergom, a Bazilika és környéke még mindig szép és a Bazilika mellől elénk táruló látkép is meseszép
Kalandoztunk is

Itt boldog voltam, hiszen mellettem állt K <3
Nyári estéken nem is volt jobb, mint a barátainkkal kinn üldögélni, Somersbyt kortyolgatni...
... és a Holdban gyönyörködni
Killer
Füles pajtás
Kaktuszunk virágba borult
Keszthelyre minden évben ellátogatunk, a kastély újra és újra magával ragad
Balatongyöröki erdőház - K. szülei lassan húsz éve itt nyaralnak, néhány éve kapta ezt a felújított formát a házikó
Gyönyörűim
Veresegyházi alkony

Veresegyház
Tavaly is a keresztfiammal készült képpel búcsúztattam az óévet, idén sem teszek másképp :)
Remélem szuper évet zártatok és kívánom, hogy az idén minden álmotok teljesüljön. 
Köszönöm, hogy tavaly velem tartottatok és boldog lennék, ha idén is sokszor "találkoznánk"!

Réka

11 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatosak a képek, jó volt olvasni a bejegyzésed, remélem még több pozitív pillanatban lesz részed idén, és sikerül megvalósítani amit elkepzeltél <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a kedves szavakat, nagyon jólesik :)

      Törlés
  2. De édes képek, remélem én is, hogy idén is jó éved lesz, és hogy idén is beülünk párszor csajszis találkázni :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is remélem, mert nagyon szuper élmény(ek) volt veletek találkozni <3

      Törlés
  3. Nagyon drukkolok hogy minden vágyad teljesüljön és minden úgy alakuljon ahogyan szeretnéd! :))) Nálam is egy f.stalicska volt a 2013-as év túlnyomó részben, idénre én is megfogadtam hogy pozitív dolgokkal és emberekkel szeretném magam körbevenni. Bloggertali-folytatás ne maradjon el idén! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem fog elmaradni :) Köszönöm a kedves szavakat és én is ugyanilyen szuper dolgokat kívánok Neked :)

      Törlés
  4. Nagyon jó volt olvasgatni, és nézegetni a képeidet! Remélem, idén is találkozunk majd :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett a bejegyzés. Nagyon jó volt összegezni az év pozitív oldalát és ami meglepő volt, hogy nem kellett sokat agyalnom a jó dolgokon :) A képeket imádom visszanézni. Én is remélem :)

      Törlés
  5. Csak pozitívan, kívánom, hogy minden, amit elterveztél, valóra váljon! :) Nagyon jók a képek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm Elíz :) aranyos vagy, én is ugyanezeket kívánom neked!

      Törlés
  6. Sok sikert a terveidhez! :)
    A képeket is nagyon jó volt nézni. Aranyos a keresztfiad! Az idén sajnos az én keresztlányomat nem hozták el hozzám, az ajándéka még mindig itt van a szobámban. :(

    VálaszTörlés