2014. január 29., szerda

Szünet

Sziasztok Lányok!

Az elkövetkező hetek nagyon fontosak lesznek a jövőm szempontjából, így rövid mérlegelés után úgy döntöttem, hogy amíg nem jön teljesen egyenesbe az életem, elbúcsúzom a blogtól is. Szeretem írni a blogot, de az elmúlt hónapokban nem tudtam olyan színvonalon csinálni, ahogy azt korábban terveztem. Ha majd rendeződtek a dolgaim, akkor visszatérek és újult erővel és lelkesedéssel fogok belevágni, de addig is kérlek néha gondoljatok rám és kívánjatok sok szerencsét :)

Legyetek jók lányok!

Természetesen a nyereményjáték eredményét elsején közzé teszem és a nyertesnek a jövő hét folyamán feladom a csomagot is!

Réka

9 megjegyzés:

  1. Szorítok, hogy minden úgy alakuljon, ahogy szeretnéd, és várlak vissza! <3

    VálaszTörlés
  2. Kívánom,hogy teljesüljön minden, amit szeretnél! :-)

    VálaszTörlés
  3. Várunk vissza! És minden jót kívánok! :)

    VálaszTörlés
  4. Szívből kívánom, hogy az eltervezettek alapján alakuljon az életed!!!
    Visszavárlak!

    VálaszTörlés
  5. Kívánom, hogy minden jól alakuljon, és gyere vissza mihamarabb ;]

    VálaszTörlés
  6. Sok sikert kivánok, remélem minden jól fog alakulni :)

    VálaszTörlés
  7. Sok szerencsét kívánok, küldök sok pozitív energiát és várlak vissza!*ölelés *

    VálaszTörlés
  8. Nagyon drukkolok mindenhez és sok sikert kívánok! :)

    VálaszTörlés