2014. január 19., vasárnap

Apró örömök a héten #16

Sziasztok Lányok!

Újabb hét végére érkeztünk és ez a hetem jó volt, de remélem a következő hetek még jobbak lesznek.

♥ közös torna Anyával fincsi saláta ♥ -1 kg egy hét alatt ♥  zumba ♥ szuper ecsetkészlet ♥  körömerősítő projekt elindítva ♥ lélekerősítő beszélgetés egy kolléganővel ♥ zöld tea minden reggel a munkahelyen ♥ új vízforraló ♥ fincsi esti vitaminkoktél (turmix) ♥ bogyós gyümölcs tea  a félévet ötössel és így 4,43-as átlaggal zártam --> kezdődhet az utolsó szemeszter ♥ 

Kedvenc mondat: "Réka, jó, hogy itt vagy, legalább viszel egy kis színt az életünkbe."
Heti Réka: kisebb tűzijátékot csináltam a laborban 
Kedvenc sminktermék: Color Tatoo (rózsazsín)
Kedvenc zene:


Jó kis zumba zene :)

Kedvenc szituáció: amikor hazafelé az autóban felolvastam K-nak a vízforraló használati útmutatójának egy-egy mondatát különböző nyelveken és megpróbáltuk kitalálni, hogy melyik nyelven szólaltam meg éppen (egész jó találati arányunk lett) :).

2004-ben Angliában ittam először Ahmad teát, akkor az epres változatot. Ez a bogyós gyümölcsös változat is nagyon finom.
Tegnap banán-narancs-kivi-alma turmix volt a vacsoránk
Russie első bevetése. Nagyjából fél óra alatt választottuk ki, reményeink szerint minimum annyi ideig tudjuk majd használni, mint az elődjét (4 év,  nagyjából egy köbméter víz forralása - nagy teafogyasztók vagyunk ám :))
Nektek hogy telt az elmúlt hét? Mi történt veletek, mi az mai örömet okozott? 

Legyen nagyon szép vasárnapotok és utána szuper hetetek :)

Réka

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok a szép teljesítményedhez! :) A turmix nagyon jól néz ki, a tea fogyasztás meg nálunk is jó magas, nagy teázósok vagyunk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ^^ Finom is volt a turmix, csak kissé sűrűre sikeredett :) Azért szeretünk teázni, mert észrevétlenül megdobja a napi folyadékbevitelünket, itatja magát. Néhány éve rászoktunk arra, hogy az ízesítést is elhagyjuk, így a napi cukorbevitelünk sem lesz sok :)

      Törlés
  2. Hihi, én is pont a héten hallgattam meg Shakira néhány régebbi számát, köztük ezt is :-) Az a vízforraló nagyon szimpi, remélem, tényleg sokáig a barátotok lesz :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a zumba miatt kerestem rá, korábban nem is ismertem így a számot (csak a hips don't lie-t) :) Nekünk is nagyon szimpatikus, ez tűnt a legmasszívabbnak a felhozatalból, a tömege sem nagy, kézre áll és hamar felforralja a vizet.

      Törlés
  3. Én is fanatikus teázó vagyok, igaz hogy a "sima" teáktól 3 bögre után olyan gyomor égés jön rám, hogy elviselhetetlen. Azóta kitapasztaltam, hogy egy kancsónyi zöld tea után nincs semmi bajom, még szerencse, hogy lehet már gyümölcsös verziókat kapni, illetve a Teekanne teáktól sincs bajom, de azon kívül mindentől rosszul leszek.
    Remélem nagyon sok pozitív élmény fog érni a jövőhéten is :)

    VálaszTörlés
  4. Decemberben tönkrement a munkahelyemen a konyhánkban vízforralónk... és át kellett járni minden reggel a titkárságra teát főzni. Nagyon utáltam. De végre megjött az új, úgyhogy nagy boldogság van. :D

    VálaszTörlés