2013. május 25., szombat

Májusi zsákmányaim

Azaz, nézzük mi lapul a kalapban:vegyes Májusban körömlakkokat, rúzst és szempillaspirált is beújítottam.

Rossmann

NYC rúzs - Traffic Jam. Rossmann-akció keretében vettem meg (-25%) , gondoltam elérkezett az idő, hogy kipróbáljam az új NYC rúzsokat. A csomagolása egyszerű, a régi fekete aljú, téglatest alakú csomagolást piros henger váltotta fel. A formulája a régi változatnak krémesebb volt, viszont tartósságban az új változat a nyerő. Kibírta a reggelit, a kávét, utána szép egyenletesen kopott. A színe a málna pirosságát idézi fel bennem, nagyon tetszik.4

Rimmel Salon Pro Lycra lakkok – 397 Beige Babe és 705 Reggae Splash. Utóbbi lakkot már láthattátok a blogon, két manikűrben is. Előbbi nagyon új (csütörtöki) szerzemény, a szempillaspirállal együtt (Rimmel Extra Super Lash, göndörítő változat; 1499 Ft volt együtt a két termék). Barna lakk eddig nem lapult a körömlakkos kosárkámban, a hiányt betöltendő választottam ezt az árnyalatot. Kellemes csokoládébarna színe van, hamarosan manikűr formájában megmutatom Nektek (és magamnak is), hogy körmökön mit várhatunk tőle. A Reggae Splashez is akciósan jutottam a Tescóban, 829 Ft-ért.

Astor Fash’n Studio Fruity Scent piros lakk. Az üvegen keresztül úgy tűnt ez a lakk ugyanolyan mint a régi kedvenc Astor Mikado piros lakkom. Nem jött össze, ez a formula sokkal folyósabb és a szín sem az az igazán mély piros, mint amire számítottam. Ráadásul a csomagolás alapján naivan azt hittem, hogy cseresznye illattal találom majd szemben magam. Várakozásaim hiábavalóak voltak, nem is nevezném illatnak azt, amit a lakk áraszt, ez kérem szag. Száradás után közvetlenül nagyon büdös volt, szerencsére másnap reggelre már eltűnt az “illata”. Nem tudom pontosan megmondani mire hasonlít, de engem nagyon irritál, sajnálom érte a kiadott 499 Ft-ot.Astor2 A képen harmadnap, a Lovely Moulin Rouge Nr.20 árnyalatával és párnanyomokkal kiegészítve láthatjátok. Nagy csalódás, most egy ideig megint búcsút intek az Astor lakkoknak.

NYC In a New York Minute – Catwalk Queen. Ez a korall-barack szépség is helyet kapott a blogon, és úgy vettem észre, hogy a ti tetszéseteket is elnyerte. Talán 499 Ft-ért jutottam hozzá. ccCC_1

A Max Factor fészbúkos nyereményjátékán (Légy Te is tesztelő) nyertem egy CC krémet. A játék feltétele az volt, hogy egy MF termék vásárlási bizonylatát mellékelni kellett. Amikor a Rossmannban nézelődtem, hogy mi is legyen a kiválasztott termék, éppen akciós volt a CC (1899 Ft), így vettem egyet, mi baj lehet alapon.Az 50-es Natural-t vettem meg, és a 60-.as Medium árnyalatot jelöltem be, mint kiválasztott terméket…és nyertem. Most van két CC-m, a sötétebb jó lesz nyárra :). Már tesztelgetem őket 1-2 hete, nagyjából ennyi idő múlva veletek is megosztom a véleményem.Egyéb Kalapot és napszemüveget már régen szerettem volna, nem éppen ilyen színes darabokat képzeltem el, de 1290-, és 290 Ft-ért a Kikben nem tudtam nem elhozni őket. A Fructis samponok régebben nagy kedvenceim voltak, rabul ejtettek az illatukkal, valamint a zsíros tövű-száraz végű hajra való változat nagyon bevált. A szilikonmentesség jegyében azonban lemondtam a márkáról, eddig. Remélem nem fogok csalódni a szilikon-és parabénmentes változatban semkalapMondják, a baj nem jár egyedül. Esetemben ez most valahogy így hangzik: A nyeremény nem jár egyedül (tavaly, amikor nyertem két játékon, azok is egymás után, egy héten belül történtek). Iluss nyereményjátékán is nyertem:Ajcsii Ajcsii2 Egy kedves kis levél kíséretében kaptam meg a két Rapsodi lakkot és a szájfényt. Nem volt még lakkom ettől a márkától, így kíváncsian várom hogy szuperálnak majd a lakkocskák. A színük gyönyörű, egyből beléjük szerettem, miután kibontottam a csomagot percekig csak nézegettem őket. Köszönöm még egyszer Iluss!

Miket vásároltatok/kaptatok/nyertetek a hónapban? Próbáltátok valamelyik terméket a felsoroltak közül? Mi a véleményetek róluk?

Köszönöm, hogy benéztetek hozzám, kellemes hétvégét kívánok Nektek!

Réka

Egy kis technikai segítséget is kérnék tőletek: Mint láthatjátok a képeim többsége homályos. Először azt hittem, hogy a fényviszonyok okozták, de a mai képek is ilyenek lettek, nem tudom mi lehet az oka. van valami ötletetek?

28 megjegyzés:

  1. Jaj de drága vagy, hogy kitetted! :)

    Nem tudom mi lehet a kameráddal ,de nincs véletlenül átállítva valami módba? :/ Mert nekem vannak olyanok, hogy utazás, gyertya, tűzijáték, napsütés és társai, és nekem akkor lesz ilyen a kép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ^^
      Óóóó, az én kis fényképezőm már a 7. életévét tapossa, nincs rajta sok beállítás, meg igazából ami van azok közül is csak az automata és közeli tárgyak módot használom.

      Törlés
  2. Nagyon gyönyörűek ezek az ajándék lakkok. kíváncsian várom a véleményed róluk. A kalap is nagyon jól áll. :) Még a napszemcsit megnézném rajtad, nagyon mutatósnak tűnik a képen.
    Nem állítódott el valami a fényképezőgépeden? Amit én rendszeresen bejátszok, hogy véletlenül összemaszatolom a lencsét. Mostmár tudom, h azt kell először ellenőriznem, ha nem élesek a képek. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd készítek képet a szemüveggel is, legkésőbb szombaton, amikor hajókázunk a Dunán. Szerintem nekem is a lencsével lesz a probléma, mivel szoktad (és hogyan) tisztítani?

      Törlés
    2. Dejó! :) Hajókáztok a Dunán? Ez nagyon jó tervnek hangzik! :)
      Nekem csak kis gagyi gépem van, nem szoktam túlzásba vinni. Azzal a kendővel szoktam megtörölgetni, amit a szemüvegemhez kaptam, az elméletileg nem karcol, meg kímél...

      Törlés
    3. Én is szemüvegtörlővel próbálkoztam, de párom szerint más lesz a baj, mert a vakuval készült képek nem homályosak...hát nem tudom mi lesz a gép sorsa, azért reménykedem, hogy egyszer csak helyre jön magától. Igen, 3 órás dunai hajókázás az idei céges buli, egy többcsillagos rendezvényhajón, remélem maradandó élmény lesz.

      Törlés
  3. Nagyon jól áll a kalap! :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper dolgokat vettél! :)

    VálaszTörlés
  5. De jó kis cuccok, a kalap nagyon bejön, a CC-re meg nagyon kíváncsi vagyok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Oksi, előbb-utóbb elkészül a teszt, ha a fényképezőm is úgy akarja.

      Törlés
  6. Igen,igen a CC krém engem is érdekel! :) A kalap tényleg jól áll. ;)

    VálaszTörlés
  7. De jó cuccok:) a Fructis samponoktól nekem régen zsírosodott a hajam nagyon, de az még a sima zöld flakonos volt, szerintem teszek majd egy próbát az újakkal :)
    Van olyan mód minden fényképezőn, hogy macro, fotózz azzal, akkor a közelebbi dolgok nagyon élesek lesznek, én mindig azzal csinálom a képeimet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na majd feltérképezem a gépemet, még soha nem kerestem ezt a funkciót rajta

      Törlés
  8. Az a kalap és a napszemcsi nagyon jó. :D EGyütt is biztos jól mutatnak. =) A lakkok is tetszenek.
    Én azt hittem direkt ilyenek a képek, és ez valami effekt... Azt tippeltem volna, hogy valami effektre van állítva. De ha nincs rajta akkor passz... :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem is néztem meg együtt őket :) Nincs nagyon semmi extra szegény kicsi gépemen, lassan megérik cserére, pedig nagyon szeretem :(

      Törlés
  9. A lakkok gyönyörűek, a kalap nagyon jól áll, a szemcsire is kíváncsi vagyok én is, na meg a CC krémre is :)

    VálaszTörlés
  10. A kalap és a napszemcsi nagyon édes :)

    VálaszTörlés
  11. Csini a kalap, én most szalmából készültre vágyom, a samponnal pedig én is szemeztem. :-)

    VálaszTörlés
  12. A CC-re nagyon kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
  13. Én is vettem CC-t amikor Rossmannba akciós volt, és nagyon nagyon imádom! Kíváncsian várom a te véleményed is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nelli, ezer éve nem adtál életjelet a blogodon, nagyon örülök, hogy írtál ^^ Nekem is elég pozitív a véleményem a krémről, de van egy-két dolog, ami kevésbé tetszik benne, de majd a tesztben bővebben kifejtem :)

      Törlés