2013. május 12., vasárnap

Márványos körmök, szárazon

Sziasztok!

Tegnap PAncsi bejegyzése megoldást jelentett a márványos körmök okozta űrre, amit eddig nem tudtam betölteni. Voltak próbálkozásaim a vizes verzióval, amit meg is mutattam Nektek itt és itt, de valahogy nem volt az igazi, nem is készítettem el minden körmömre. Aztán PAncsi lépésről lépésre posztját felhasználva tegnap délután el is készítettem a saját verziómat. A lakkok száma véges K-nál (szám szerint négy darabot tartok nála), ezért nem volt kérdéses, hogy melyeket használom fel a manikűrhöz. Két opciót is kipróbáltam az elkészítésre, mert az nem volt egészen világos, hogy az alaplakknak meg kell-e száradnia, vagy még “frissen” kell rákenni a díszítő csíkokat. Jelentem, mindkét változat működőképes és használható. Nagyjából 13-14 órát hagytam száradni, a manikűr elkészítése fél órámban telt, tehát annyira nem is vészes, és a végeredmény nekem nagyon tetszik:Marble1 Marble2  Marble4 Marble5 A csíkozás még annyira nem megy, illetve a kisujjam körme volt az első, amit elkészítettem, az nem is sikerült annyira jól, de a többivel elégedett vagyok.

A használt lakkok:

LakkokAlap: Essence – Sweet as Candy

NYC – Catwalk Queen

Catrice – Bloody Mary To Go

Kipróbáltátok már ezt technikát? Melyik márványos technika – a vizes vagy a száraz- a kedvencetek?

Szép napot Lányok, köszönöm, hogy benéztetek hozzám!

Réka

12 megjegyzés:

  1. Szia! Igen próbáltam, és én is Pancsinál szúrtam ki ezt a technikát. Mivel én sem arattam sikert a vizes procedúrával, ezért feladtam, pedig nagyon beleszerelmesedtem ebbe a körömdíszítésbe, mivel csodásan fest.

    Írtam róla bejegyzést is: http://fiatalosblog.blogspot.hu/2013/04/matricas-marvany.html

    Szépséges napot neked! :)

    VálaszTörlés
  2. De jó lett, de én annyira nyomi vagyok, egyszerűen nem jön össze ... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hagytad eleget száradni? szerintem tuti ez a kulcslépés, én, ahogy írtam is, min 13 órát pihentettem és csak utána készítettem el a manikűrt. Meg az alsó lakkot(matricalakkot), ahogy PAncsi is írta, folyattam a nejlonra, nem csak kenegettem :)

      Törlés
  3. Tök jó lett! :-)
    Bocsi, ha nem volt egyértelmű, nem hagyom megszáradni az alaplakkot a csíkok alatt. Amint szétkenegettem, már jönnek is rá a csíkok amiket elhúzogatok a fogpiszkálóval

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii, nem gond, mert tényleg mindkettő működőképes, a képeken a megszáradt alapra felkent változat van :)

      Törlés
  4. Catwalk queen <3 :D nagyon jó lett a végeredmény, ügyes vagy! Nekem tuti nem sikerülne!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, dehogynem sikerülne, tényleg nem bonyolult, nekem sem lett a legszebb így elsőre, de egy kis gyakorlás és még jobb lesz ^^ (remélem)

      Törlés
  5. Jó lett! Én még nem, de majd szeretném :)

    VálaszTörlés