2013. május 30., csütörtök

Hétköznapi körmös kihívás - Bogyószín

Sziasztok!

Ma a kihívás egy újabb manikűrjét készítettem el Nektek. A koncepció a bogyószín volt, nekem erről mindig a Manhattan 47R lakkom jut eszembe, így nem volt kérdés, hogy ez a lakk lesz az alap. Emellett felavattam a 12 db-os díszítő ecsetkészletem egyik legyező ecsetét, és ez lett a végeredmény:
Bogyesz_1 Bogyesz_2Bogyesz_4 Szeretitek a bogyószíneket? Egyáltalán, melyik lakk szerintetek az, ami igazán bogyószínű?
Szép napot Lányok! Réka

13 megjegyzés:

  1. Legyezőecsettel készült a minta,hogyan?
    Szép lett!
    Tervezem, hogy belevágok ebbe a körmös kihívásba én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.
      Így: http://www.youtube.com/watch?v=pmcF6czRgx4 :D

      Törlés
  2. húú de szép =)

    VálaszTörlés
  3. szia. most találtam rád. tetszik a blogod ezért felíratkoztam hozzád :))

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Szép lett, tetszik a minta is! Azt hiszem nekem is ideje felavatnom a legyezőecsetem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez volt az első próbálkozásom, a következő már jobb lesz :) szerintem kipróbálom majd az összes körmömre, lehet úgy jobban is fog mutatni.

      Törlés
  5. De jó színe van, így feldobva a gyűrűsujjadat meg még jobban néz ki :]

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik:))

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép színű lakk!
    Tetszik a minta is a gyűrűs ujjadon.:)

    VálaszTörlés