2013. május 13., hétfő

Hétköznapi körmös kihívás – 1. Orgona

Sziasztok!

Angel és Thimmyke szervezésében a mai naptól kezdetét veszi a 15 “állomásos” hétköznapi körmös kihívás. Amikor megláttam a felhívást, tudtam, hogy én is szeretnék részt venni benne, mert a kihívás lényege az, hogy mindennapi, hétköznapokon is hordható manikűröket alkossunk. Úgy a hétvége felé jött a felismerés, hogy már az első napra sincs semmi ötletem (na pufff). Aztán ma reggel hazafelé (illetve munkába) K-tól volt időm gondolkodni, a 2,5 órás vezetés közben, és arra jutottam, hogy elég lesz a manikűrömhöz egy pontozó, egy ecset és persze a lakkok:
5
7
A gyűrűsujjamra egy orgonavirágocskát igyekeztem alkotni, két levéllel, a többi körmömre pedig az orgona színeit idéző pöttyöket készítettem.
8
9
Én személy szerint pöttymániás vagyok, úgyhogy nem volt kérdés, hogy lemosom-e az elkészült manikűrt. Ugyan a jobb kezemre való elkészítés okozott némi nehézséget, de azt hiszem egyre ügyesebb vagyok a balkezes díszítéseket illetően. A pöttymánia nem csak a körmökre érvényes, megragadom az alkalmat, és bemutatom az új táskámat:
Tatyii
Használt lakkok:

2
3

Rimmel Lycra Pro: Hot List és Beige Style

Moyra: 44 és 03(fehér)

Hogy tetszik a végeredmény? Szeretitek a pöttyös körmöket? Hordanátok hétköznapokon egy ehhez hasonló manikűrt?


Réka

20 megjegyzés:

  1. Ahol pöttyök vannak az már csak nyerő lehet :) nagyon cuki lett ez a manikűr az a táska meg iszonyat édes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) örülök,hogy tetszik. Amúgy én is hasonlóan vélekedek a pöttyökről :)

      Törlés
  2. Imádom a pöttyöket! :D Az a lila Moyra lakk mesés. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ha szeretnéd neked adom ezt a lakkot, én nem szeretem annyira a lilát, illetve a Rimmel lakk nekem teljesen megfelel a nagyon ritkán előforduló lila-szín-iránti-igényeim kielégítésére.

      Törlés
  3. Nagyon szép lett! :)
    Tetszenek a pöttyök és a virág is aranyos lett!

    VálaszTörlés
  4. csini lett a tiéd is :) pöttyös, mostanság szeretem a pöttyös körmöket! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik a pöttyös köröm, de magamnak még sosem készítettem ilyet. Szerintem ilyen lesz a következő manim, kedvet kaptam hozzá. :)

    VálaszTörlés
  6. Cuki lett! :) Én szeretem a pöttyös manikat és hétköznapra is simán viselnék ilyet, hát már miért is ne?! :)

    VálaszTörlés
  7. Szép lett, bár én még nem vetemedtem rá erre, hogy pöttyözzek! Nekem ahhoz Vas-akarat kéne... :D

    Ügyi! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik:) előszörre en is viragon gondolkoztam, aztán a kivitelezésnel lemondtam róla :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt amúgy nehéz, én sima ecsettel oldottam meg a feladatot.

      Törlés