2013. május 19., vasárnap

Napi köröm_5

Sziasztok Lányok!

Pénteken beugrottunk teszkóba, ahol K-t ügyesen a körömlakkok felé tereltem, és ha már arra vetődtünk “véletlenül”, gyorsan szemügyre is vettem az akciós (-25%) Rimmel termékeket. A két kiválasztott lakk közül nem tudtam választani, ezért megkérdeztem Őt, hogy melyiket válasszam.

K: “Mivel piros lakkod van, legyen a másik”

Én: “Tudod milyen lakkjaim vannak?”

K: “Nem, de ha én lány lennék biztos lenne piros lakkom, minden lánynak van ilyenje, vagy rosszul tudom?”

Olyan aranyos, úgy szeretem. Tehát a piros lakk maradt és 879 Ft-ért megvettem az első Salon Pro lakkom, a 705-ös Reggae Spalsht:lakk2Lakk3 12 milliliter gyönyörű barack színű lakkot rejt a henger alakú üvegcse. Masszív műanyag a kupakja, amely tetején a Rimmel logója kapott helyet. Az ecset a már megszokott lekerekített tömzsi ecset, amellyel szerintem nem egyszerű kevés lakkot “kiemelni” az üvegből, de ennek ellenére könnyű eloszlatni a körmeimen. Az állaga olyan, mint a többi Rimmel lakké, nem folyós, de nem is sűrű.1réteg Az egy réteg kevésnek bizonyult, átlátszottak a körömvégeim, ezért az első réteg száradása után (5-6 percet vártam) felkentem az újabb réteget is:2 56Harmadik réteget már nem akartam felkenni, de ahogy az a képeken látható, ezért kiált a manikűr. A gyenge fedést a világos lakkoknál már többször tapasztaltam, ezért ennek tulajdonítom be, remélem, hogy a kollekció sötétebb darabjainál nem áll fenn ez a hiba. A szín mindenesetre nagyon tetszik, nyárra megfelelő. Szerintem a közelgő céges bulira és esküvőre is ezt a színt választom, talán egy kis köves díszítéssel kiegészítve.

Próbáltátok már az új Rimmel lakkokat? Melyik árnyalat tetszik legjobban Nektek a kollekcióból?

Szép estét, köszönöm, hogy benéztetek hozzám!

És ha már reggae:

Imádom ezt a számot, soha nem fogom megunni.

Réka

14 megjegyzés:

  1. Jó színe van. De engem nagyon idegesítene ez a fedés. Három rétegnél meg nem bírnám kivárni amíg megszárad... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. legközelebb lehet kipróbálom valami alapon, úgy szerintem jobb lesz :)

      Törlés
  2. Csalódott vagyok hogy ilyen a fedése pedig a színe nagyon szép.

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom, mert a színe tényleg szép :S

    VálaszTörlés
  4. Én azért nem írom le teljesen, adok neki még esélyt :)

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nagyon cuki barack. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az, de igazából most realizáldott bennem, hogy a múlt hét előtt vásárolt lakk (NYC Catwalk Queen) is tök barack :)

      Törlés
  6. nagyon szép lakk!! tetszik!!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép a színe!:)
    Tényleg nagy kár,hogy ez is gyengébben fed,mint általában a világos lakkok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez nagy bánatom, de ennek ellenére nagyon oda vagyok érte ^^

      Törlés
  8. A szín mesés!!!! Engem nem nagyon érdekel, hogy 2 vagy 3 réteg lakk kell, türelmes lányzó vagyok. Lehet őt is felíróm a kívánságlistámra.

    VálaszTörlés