2013. május 27., hétfő

Rapsodi lakkok bevetésen

Sziasztok!

A szerzeményes bejegyzésemben már mutattam Nektek az Ilussnál nyert Rapsodi lakkokat, most az ezekkel készítettem egyszerű manikűrt és egy rövid tesztet is.Rapsodi_7 A 346 és 359-es árnyalatokat nyertem meg. Utóbbi gyönyörű kék (királykék), csillogós árnyalat. A 359-es pedig türkiz csillámok sokaságát rejti magában. 11 ml lakkot kapunk az egyszerű téglatest alakú üvegcsében. A szöveges információk egy-egy matricán kerültek a csomagolásra, a hátsó matricáról megtudhatjuk, hogy román márkáról van szó, valamint  a gyártási-és lejárati idő is helyet kapott itt.Rapsodi_ecset A lakk sűrűsége és állaga éppen ideális, könnyű eloszlatni, szépen terül a körmömön. Jobban szeretem a lekerekített tömzsi ecseteket, de ez a hagyományos kivitel, számomra meglepő módon, ennél a lakknál működik. Talán azért mert az ecset kicsit szélesebb, mint például a Lovely lakkoké (amiket kifejezetten nem kedvelek lakkozás szempontjából).Rapsodi_1réteg Egy rétegben nem fed jól, viszont a második réteg felvitele után szemet gyönyörködtető az eredmény:Rapsodi_6 Az i-re a pontot a csillámos lakk tette fel:Rapsodi_2 Rapsodi_3 Rapsodi_4 A csillámos lakk mattra szárad, ez elsőre fura volt, de nagyon tetszik a végeredmény.

Összességében nagyon elégedett vagyok. Gyönyörűek a színek, és annak ellenére, hogy nem vagyok nagy kékrajongó, ezért a lakkért/lakk-kombinációért teljesen odavagyok.

Szeretitek a kék lakkokat? Ismeritek ezt a márkát?

Szép napot Lányok!

Réka

12 megjegyzés:

  1. Juj de gyönyörű! :D Boldog vagyok, hogy neked is bevált! :D

    Én több rétegben szoktam a csillogóst és úgy fenomenális hatás érhető el! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Én elég szkeptikus vagyok csillámos lakkok terén, általában már az egy réteg lemosása is rendkívül időigényes és nehéz. Szóval elég lesz az egy réteg, mert ez a lakk így is csudiszép :)

      Törlés
  2. Nagyon szépek :) Még nem hallottam erről a márkáról, de nem is nagyon járkálok ilyen boltokba, ahol ezeket az ismeretlenebb lakkokat lehet kapni, szóval így nincs is honnan ismerjem. Viszont tök szépeket ki lehet fogni az már egyszer biztos! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig én is csak más lányok blogjain találkoztam ezzel a márkával, így nagyon örülök, hogy kipróbálhattam őket :)

      Törlés
  3. Hű, de nagyon jók! =) Mind a kettő nagyon tetszik így együtt! =)

    VálaszTörlés
  4. Ugyan ilyen kék lakkom már volt, amit imádtam! Nagyon jó kis lakk egyébként. :)
    Mind a kettő tetszik.

    VálaszTörlés
  5. Hát ez csodaszép! :) meddig bírják a kiképzést?
    Hamar lepattognak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap már le kellett mosnom, mert nagyon lekoptak a végek, de ehhez az is hozzájárult, hogy tegnap sokszor volt gumikesztyű fel- és levétel. Én amúgy két napra tippelnék tartósság szempontjából, mert pl az egyik Rimmel lakkom hasonló (laboratóriumi :)) körülmények közt 3 napig is a körmömön volt, ami szerintem nagyjából 4-5(6) napig bírná normál használat mellett.

      Törlés
  6. Nekem ez a csillámos lakk tetszik a legjobban!! =)

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy tetszik Lányok a kékség, szerintem is nagyon szép ˘˘

    VálaszTörlés
  8. No, nekem a telefonom csinált ugyanilyen képeket, ha a fényképeződnek az a baja, mint annak volt, akkor a fehéregyensúlyt kell beállítani, és rendben leszel. :-)

    VálaszTörlés