2013. május 2., csütörtök

Kedvenc termékeim (2013/1)

Sziasztok Lányok!

Nagyon szeretem olvasni blogokon a havi kedvences bejegyzéseket, mert olyan termékekről olvashatok, amiket gyakran és szívesen használnak a szerzők. Ez azt is jelenti, hogy adott termék bevált nekik. Nekem nem változnak gyakran a kedvenceim, éppen ezért úgy döntöttem, hogy négy havonta mutatom meg Nektek, hogy mely termékeket használtam előszeretettel az adott időszakban.

Arcra valók5Avon Anew Reversalist szérum

Januárban kaptam Anyutól ezt a krémet, hogy rendbehozza az arcbőröm. Kezdetben reggel és este is használtam, de ahogy kezdett normalizálódni a bőröm, áttértem az esti használatra (ennek azért anyagi háttere is van, hiszen a szérumok nem tartoznak az olcsó árkategóriába). Mióta használom kevesebb a pattanásom és egyenletesebb az arcbőröm is. A pumpás adagolónak köszönhetően egészen kis mennyiséget is használhatunk belőle. Az illata visszafogott, enyhén púderes. Az összetevői is egész szépek, értsd nem pirosak krémmánián (kivéve a parfum komponens).

MaxFactor- Facefinity

Glamour-napokon végre lehetőségem nyílt megvenni ezt az alapozót, annyi jót olvastam róla, hogy mindenképpen meg akartam venni, de a teljes árat sajnáltam érte. Viszont lassan egy hónapos használat után kijelenthetem, hogy a teljes árat is megérné. Amit ígér teljesíti. Használtam már a teljes arcomra is, de inkább csak a piros foltok és bőrhibák elfedésére használom. Azt hiszem az árnyaltot is sikerült eltalálnom, remekül illeszkedik a bőrömhöz. Hidratáló krémet mindig használok alá, mert egy alkalommal mikor ez elmaradt, nagyon kiemelte az orrom melletti szárazságot.

Szemre valók

 7

Avon négyes szemhéjpúder – Pink Sands

Leggyakrabban ezért a kis palettáért nyúltam az elmúlt hónapokban. A színek szépek és harmonizálnak, valamint a pigmentáltságuk is megfelelő.

1

Rimmel Extra WOW Lash

Már sokszor írtam, hogy két kis kitérőtől eltekintve, mindig ezeket a szempillaspirálokat használtam. Annyira beváltak, hogy nem is érzek késztetést, hogy valami újat próbáljak ki.

Avon Glimmerstick Diamonds szemceruzák – Smokey diamond és Sugar plum

Puhák is, szépek is, tartósak is – kell ennél több?

MUA szemöldökceruza

Nem gyakran igazítom a szemöldököm, mert szerintem szép íve van, de ha mégis, akkor egy kis undresses kiegészítéssel ezt a szemöldökceruzát használom. A végén lévő kis fésűvel egyszerű dolgozni, összeszedett szemöldököt varázsolhatok egy-két húzással.

Parfüm

6

Avon Outspoken by Fergie

Mióta először megjelent a katalógusban tudtam, hogy egyszer megveszem. Nagyon szeretem az illatát, kicsit virágos, kicsit orientális, nagyszerű illatkreáció. Az örök kedvenc Little Black Dresszel felváltva használom. Az üvege is nagyon elegáns és kifinomult, illik az illathoz.

Körömlakkok

4

Lehet uncsi vagyok körömlakkok terén, de legszívesebben mindig az NYC Chelsea Cherry-jét kenném a körmeimre. Annyira eltalálták ezt a színt. A lakk formulája, ecsete és tartóssága is kielégítő. Ugyanez mondható el a két Rimmel lakkról is (Blue eyed girl és Highland).

Rúzsok

2Legszívesebben az összes rúzsomat felsorakoztattam volna, mert mindegyiket nagyon szeretem, de talán ez a három árnyalat volt az, amelyeket gyakrabban vettem kézbe.

MUA  - Shade 7

NYC – Red Flame

Rimmel – Guest List

3

A sötét rózsaszín és a piros azok a színek, amiket nagyon magaménak érzek, és szerintem jól is állnak. A kiválasztott rúzsok formulája krémes, jól pigmentáltak. A MUAnak és a Rimmelnek ezen kívül még csudijó illata is van.

Használjátok valamelyik terméket a bemutatottak közül? Ti milyen sminktermékeket használtok legszívesebben? Mik a kedvenceitek?

Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzést, szép estét Nektek.

Réka

8 megjegyzés:

  1. A Reversalist szérumhoz nem vagy Te még túl fiatal? :-))
    A Pink Sands palettát én is megvettem, csak annyi a bajom vele, hogy most hogy kicsit barnább vagyok, alig látszanak rajta a színei :-S
    Nálam most a nagy kedvencek a L'Oreal Infallible szemhéjpúderek - heti 2-3 alkalommal tuti azokat kenem fel a szememre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy 30 felett ajánlják (azért már nem vagyok olyan messze tőle), de ha már egyszer megvette nekem Anyu nem akartam nem használni :) Nem csodálom, hogy szereted az Infallible szemhéjpúdereket, nagyon szépek képeken is, úgyhogy gondolom élőben méginkább :)

      Törlés
  2. Díjat kaptál. =)
    http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2013/05/best-blog-dij.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÚÚúúú, nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám, nagyon jól esik :)

      Törlés
  3. Kaptál tőlem (is) egy díjat! :-)
    http://pancsipipereasztala.blogspot.hu/2013/05/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen PAncsi, hogy gondoltál rám, nagyon örülök neki :)

      Törlés
  4. De örülök, hogy rátaláltam a blogodra Thimmyke blogja által :) Fel is iratkoztam!
    Rögtön szimpatikus lettél azzal, hogy az Nyc chelsea cherry lakkját kiemelted, nekem is nagy kedvencem :)
    http://beautylamourblog.blogspot.hu/2013/04/15-week-nail-challenge-9-red.html
    itt éppen egy kihíváskor használtam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik a blog :) és köszönöm a feliratkozást, remélem a továbbiakban is találsz majd téged érdeklő/érdekes bejegyzést

      Törlés