2013. december 9., hétfő

Addikció

Sziasztok Lányok!

Úgy vettem észre - persze javítsatok ki,ha nem így van - hogy a bjúti blogok világában mindenkinek van valami függősége. Ezt nem a szó pejoratív értelmében értem, nem gondolom ezt rossznak, sőt, engem például megnyugtat (vagy inkább feldob), ha egy rossz vagy éppen egy jól sikerült nap után egy újabb gyöngyszemmel lephetem magam. Ami másnál a körömlakk, vagy egy szemhéjpúder-paletta, nálam a rúzs (bejegyzések erről itt és itt), illetve szűkítve a kört: a PIROS rúzs. 

Nem a leghétköznapibb viselet, de valahogy én nem tudok betelni velük és ha meglátok egy szépséget, nagyon nehezen tudok ellenállni (megjegyzem azért, hogy egyre ügyesebben megy már ez is :)). A 24 rúzsom 1/3-a ebben a színben pompázik, úgyhogy nem túloztam a címmel.

AZ NYC márkától három piros árnyalatom van:

308 Retro Red
441 Traffic Jam
402 Red Flame


Ezek közül a Retro Red a legintenzívebb piros, a Traffic Jam sötét rózsaszínbe hajló, míg a Red Flame visszafogottabb. Ez utóbbit hétköznapokon is viselem, persze kicsit tompítva a színt (zsepi-harapással :))

A Revlon 012 Cherry Ice árnyalata tavaly téli szerzemény. Igazából nagy csalódás volt, mert képek alapján intenzívebb árnylatot vártam. A fedése és az állaga is inkább szájfényes, mint rúzsos, amit nagyon nem kedvelek (nincs is egyetlen szájfényem sem)



Bezzeg a Rimmel Kate Moss rúzsa (111 Kiss of Life). Hatalmas szerelem - csodaszép színe van, rendkívül tartós, nem szárít...soroljam még? Ha egy igazán ütős piros rúzsra vágytok, akkor ezt ajánlom Nektek. Ugyanígy ajánlottam Zsuzsinak is, aki teljesen elégedett vele és nagyon jól is áll neki ez az árnyalat.

Persze, hogy itt más sorrendben szerepelnek a színek: az első a Rimmel, a második a Revlon
A Paese rúzs szintén matt és a 40-es sorszámot viseli. Ennél a rúzsnál bajban voltam, hiszen valahol a barna és a piros közt van, de azért bevettem a bűvös nyolcasba :). A Red Flame mellett ezt használom még napi szinten, mert a mattsága és a színe miatt visszafogott rúzs.


A MUA 8-as árnyalata is szép, de nem tartós, így nem is gyakran használom. Az Avonos Lava Love nagyon-nagyon piros, még nem sokszor volt alkalmam viselni, de majdcsak találok valamilyen alkalmat (december 20-án leszünk 8,5 "évesek" K-val, hmmmm :))




Végezetül hoztam egy összefoglaló swatchot is a színekről:


NYC - Red Flame, NYC - Traffic Jam, NYC - Retro Red, Revlon - Cherry Ice, Rimmel - Kiss of life, Paese -40, MUA - Shade 8, Avon - Lava Love 

Nektek van olyan sminktermék-fajtátok (ezt nem tudom máshogy megfogalmazni), amit már-már gyűjtötök? Rúzs vagy inkább szájfény? A piros rúzsokkal milyen a kapcsolatotok?

Szép estét Lányok és köszönöm, hogy benéztetek hozzám.
Réka

19 megjegyzés:

  1. Igen, tényleg teljesen elégedett vagyok a Rimmel Kate Moss 111-es árnyalatú dögös vörös rúzsával, örök hálám az ajánlásért :)
    Viszont most lehet én csábítalak el egy NYC rúzzsal, amit ma szereztem be, és szombaton is említettem Neked, a Red Rapture 432.es árnyalatról van szó. Na ő is egy tökéletes vörös szerintem és tartósabb, mint a többi NYC rúzsom (ma ebben tetszelegtem :D) .
    Rossmannban vettem 649-pért, szerintem megér rávetni egy pillantást :)
    Ilyen a színe: http://4.bp.blogspot.com/--FcnTcf_6ls/USECVHdLm1I/AAAAAAAABIM/DqNrOmBrdtU/s1600/P1100043.JPG

    VálaszTörlés
  2. http://3.bp.blogspot.com/-wIfAyZ5kVJ8/USEFMYtEyvI/AAAAAAAABI8/jFwJB_zYzCw/s1600/POSTS3.jpg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na lehet, hogy most vesztem el...:) tényleg gyönyörű árnyalat

      Törlés
  3. Szép gyűjtemény :) én leginkább a lakkokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) a lakkokat is nagyon szeretem, de könnyebben ellenállok egy lakknak, mint egy rúzsnak :)

      Törlés
  4. Az én "függőségeim" az ékszerek ami mondjuk kevésbé beauty de mióta belevágtam a blogolásba duplájára nőtt a testápolók és hajformázó kenceficék száma :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy ideig nekem is sok ékszerem volt, de mióta dolgozom és a munkahelyemen nem tudom hordani, azóta nem nagyon vettem új darabokat (kivéve hétvégén a Six-ben :))

      Törlés
  5. Én detto olyan vagyok, mint te, imádom a piros rúzsokat, rengeteg féle árnyalatom van, és ha nézelődök, akkor automatikusan a pirosas színek közül válogatok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a lakkokkal is így vagyok - elsőnek a pirosakat nézem meg :)

      Törlés
  6. Nekem a Rimmel tetszik legjobban. :)

    VálaszTörlés
  7. Én is kb a rúzsaid 1/3-ára tippeltem volna, hogy piros :D

    VálaszTörlés
  8. Szépek ezek a rúzsok!
    Én valahogy nem tudok rendesen viselni egy rúzst, így nem is viselek
    Viszont a körömlakkok az én igazi gyengéim... :-)

    VálaszTörlés
  9. Mindegyik szép! Talán a Rimmel tetszik a legjobban közülük! :)
    Nekem mostanában a körömlakkok a gyengéim...: )

    VálaszTörlés
  10. Nekem is más maniám van Kitty meg Póni mellett...bár ide is egy adag dolgot fel tudnék sorolni ami levesz a lábamról :-D lakk bár ezt gondolom láttad szombaton, és testápoló...meg sajnos a lakkstop miatt a tusfürdőket is elkezdtem halmozni :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) hát egy szép h&m-es tusit én is szívesen betáraznék, annak ellenére, hogy csak szappanokat használok :)

      Törlés