2013. december 15., vasárnap

Apró örömök a héten #11

Sziasztok!

Újabb hét telt el, és már nagyon közel a karácsony :). Most már egyre jobban várom, tervezgetem kinek mit adok (azért már a családom többségének megvan az ajándéka). A hetem leginkább a tanulásról szólt, és még fog is az elkövetkező egy-két napban, de utána január elejéig pihenés lesz. Eddig jól vettem az akadályokat, tegnap megírtam az online vizsgatesztet az egyik tárgyból, ami 49/53 pontos lett, így azt hiszem a beadandókkal együtt elkönyvelhetem az ötöst. Ezen kívül még egy ötös és egy négyes a mérleg. Remélem a keddi napot is sikeresen zárom, bár ettől félek a legjobban (a statisztika mellett, de az csak januárban lesz). 

A héten nem történt semmi extra, sokat tanultam és dolgoztam, keveset aludtam, de tegnap azért sikerült kipihennem magam K. mellett.

♥ sütőtök és sütőtökkrémleves  rengeteg narancs  megkezdődött az év végi csokidömping a munkahelyen, amit a beszállítók hoznak nekünk  karácsonyi képeslap  karácsonyi prémium és utalvány a cégnél (néha igazán szeretem a munkahelyem :)) ♥ hatalmas alvás az Esztergom-Veszprém járaton - végre kipihentem magam  utolsó darab Oreós Milka a Sparból ♥ újra együtt egy kimaradt hétvége után  Karácsonyi ének   ♥ Az év első disznóvágásából származó kolbász - nyami mogyoróvajas szendvics ♥ karácsonyi manikűr  

Nektek hogy telt a hetetek?

Szép napot Lányok!
Réka

10 megjegyzés:

  1. Gratulálok az eredményekhez!!! :) Kitartást kívánok a továbbiakban, és drukkolok ^^

    VálaszTörlés
  2. Együttérzek, még tartsunk ki! :) További szép sikereket kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és is ugyanezt kívánom Neked ^^

      Törlés
  3. Ügyes vagy és csak így tovább!!! Az egyik legborzalmasabb vizsgám december 24-én 10:00-16:00-ig volt - kicsit sem akartuk megverni a tanárt, áááá :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Szerencsére soha nem volt vizsgám szenteste vagy a két ünnep között, nálunk a tanárok is pihenni akarnak ilyenkor :) de hallottam, hogy más egyetemeken szoktak ilyenkor is vizsgáztatni. Háát nem irigyellek, de legalább szentestére megvolt az ajándékod egy sikeres vizsga képében :):P

      Törlés
  4. Réka, milyen területen dolgozol és mit tanulsz? Örülök,hogy h nálatok még van karácsonyi prémium :)
    Nálunk sajnos nincs, mert nem túl jól megy a cég :(
    Mia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vegyészmérnökként dolgozom, és most minőségügyet tanulok. nálunk az a jó, hogy a cég olyannal foglalkozik, amivel nem sok más cég az országban és jó a marketing-tevékenységünk, na meg a laborunk is :) :P

      Törlés
  5. Gratulálok a vizsgához!:) Sok sikert a keddihez is!:)

    VálaszTörlés