2013. december 29., vasárnap

Manikűrvadász #6

Sziasztok!

Elérkeztünk az IsaBella által megálmodott Manikűrvadász újabb fordulóinak manikűrjeihez. 



Nagyon vártam már a mai napot, hiszen a párok kihirdetése óta tudom már, melyik manikűr újragondolt változatát készítem el Az a lány blogjáról. Nagyon tetszik az eredeti manikűr, passzolnak a színek és nagyon kis vidám:

Én mindenképpen egy szolidabb, télibb változatát szerettem volna elkészíteni, kapóra is jöttek a tegnap vásárolt Golden Rose lakkok:

vakus kép




Ez a piros GR lakk nagyon hasonlít a kedvenc piros lakkomhoz, az NYC Chelsea Cherryhez, ami besűrűsödött, úgyhogy éppen jókor szereztem be az utánpótlást. A Holiday 52-es árnyalatára pedig nincsenek szavak, illetve egy van: gyönyörű. Biztosan sokszor fogok érte nyúlni, imádom a körmeimen.

Nektek hogy tetszik ez a manikűr? Télen is szívesen nyúltok élénkebb színek után?

Réka

27 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett és ez a GR lakk csodás árnyalat :)

    VálaszTörlés
  2. A tiéd is szép de nekem sárgában jobban tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyárra nekem is jobban tetszik az eredeti, de télre kicsit télibbet szerettem volna :)

      Törlés
  3. Tök jó lett és a gyűrűs ujjad az nagyon tetszik *-*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett ez a manid (is) O.O

    VálaszTörlés
  5. Szép lett, és nagyon illik Hozzád. Ráadásul jól átszabtad karácsonyira :-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép, a te verziód sokkal jobban tetszik, talán mert a színvilága közelebb áll az ízlésemhez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, örülök, hogy tetszik. Hozzám is közel állnak ezek a színek, vagyis a piros mindenképpen, a rózsaszín annyira nekem nem tetszik körmökön. Viszont ez a homok-lakk nagyon tetszik :)

      Törlés
  7. Nagyon szép, elegáns lett! A sand GR lakkot rögtön felismertem, amint megpillantottam a képet, még mielőtt elolvastam volna, hogy milyen lakkokat használtál. :D Nekem is megvan, az előző fordulóban én is használtam, de nekem csak úgy magában túl tömény, túl rózsaszín, túl csilivili, de így, hogy van még mellette más is, tökéletes nálam is, én is imádtam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, és majd' elfelejtettem! Köszi szépen, hogy megemlítettél a bejegyzésben, igazán jól esik! :3

      Törlés
    2. Örülök, hogy tetszik :) magában szerintem én sem fogom viselni ezt a lakkot, de egy-egy ujjra nagyon különleges. És igazán nincs mit!! :)

      Törlés
  8. Csodás lett, ügyesen téliesítetted :)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű az a sand lakk!*-* Elegáns hatása van a manidnak.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. Nekem ez a második sand lakkom, és bár nem a kedvencem ez a formula, ez a lakk nagyon bejön és lemosni sem olyan nehéz, ami külön öröm :)

      Törlés
  10. Annyira szép a sand GR lakk! Szép lett a mani is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik, lehet megtörik az elméletem, miszerint a sand lakkok, csak másokon tetszenek :)

      Törlés
  11. A szín miatt nekem az általad készített sokkal jobban tetszik, szépek így együtt :]

    VálaszTörlés