2013. december 11., szerda

Cserebere Zsófival

Sziasztok Lányok!

Még nyáron jeleztem Zsófinak, hogy szívesen cserélnék vele csomagot. Az októbert neveztük ki tranzakciós hónapnak. Úgy alakult, hogy októberben egy kis időre itthon volt Zsófi (az esküvőjük apropóján), ezért fel is adtam neki a csomagot Budapestre, ami elsőbbségivel, ajánlottan, nem érkezett meg hozzá a visszautazásig. Ki kellett várnom a 10 munkanapot, hogy visszaküldjék a csomagot és én ismét feladhassam a küldeményt, de immár New Yorkba. Így lett az októberi swap novemberi-decemberi. Persze ez nem von le semmit az élményből, amit az adni és a kapni öröme jelent.

Mutatom is mi lapult a gondosan becsomagolt dobozban, amit én már november 18-án kézhez vettem, így néhány termékről már véleményt is tudtam alkotni: 


Az Essie Bahama Mama árnyalata régóta kívánságlistás darab volt, így ha rangsorolni lehet, ennek örültem a legjobban. A Wet n Wild lakkokat is régóta nézegettem, de mivel ez a márka sem érhető el itthon, így csak messziről szemezgettem velük.


Az Essie gyönyörű mélylila színével, a jó fedésével és a gyors száradási idejével hamar belopta magát a szívembe. Az elmúlt hetekben többször is használtam és egyre jobban szeretem.


A Wet n Wild 212C árnyalata is telitalálat nálam, hiszen a piros és a szilva-lila lakkok mellett, a korall színek (rózsaszín, narancs, barack) a kedvenceim. Télre kissé világos szín, de november végén egy manikűr erejéig kipróbáltam ezt a lakkot is. Az ecsete hatalmas, egy húzással megvan egy teljes körmöm festése.A színe inkább rózsaszín, mint narancs, ami a képeken sajnos nem jön át.


A következő termékeket még nem használtam annyit, mint a lakkokat, de természetesen ami késik nem múlik :)


Kaptam egy New Yorkos képeslapot is, amin Zsófi néhány kedves szóval kísérte a csomag tartalmát.


NYC  - 308 Retro Red
Wet n Wild krémes szemhéjfesték (ceruza) - Idol Eyes (130 Pixie)
Jordana Fabu Liner fekete szemhéjtus
E.L.F HD Blush pirosító  - Superstar


Nem gyakran használok pirosítókat, de egyre inkább próbálkozom velük, ezt említettem is Zsófinak és éppen ezért örültem nagyon, hogy lapult egy a csomagomban. Ilyen típusú pirosítót még nem próbáltam, de tetszik ez a kiszerelés és formula. A színe mesés rózsaszín, apró csillogással. Télre is ideális viselet.


A tusok is kritikus termékek nálam, a Jordana tussal szép, vékony vonalat lehet húzni, legalábbis elméletben...bevallom töredelmesen, hogy a szememen még nem próbálkoztam vele.


A szemceruza telitalálat volt nálam: a színe valami mesés. Visszafogott, de a kis csillogás mégis egyedivé teszi. A krémes állagú szemhéjfestékek most abszolút nyerők nálam, így gyakran használom ezt a kis szépséget is. Alapozás mindig kell alá, mert hamar összegyűlik a festék a mélyítővonalban, viszont így az egész munkanapot kibírja a szemhéjamon.

A sminktermékek végére hagytam az új piros rúzsom, ami olyan szép árnyalat, hogy nem találok szavakat rá.


Könnyű vele dolgozni és igazán szépen mutat az ajkakon. Az általunk is ismert NYC-rúzs csomagolást kapta, azaz nem lehet teljesen visszatekerni a csomagolás rejtekébe és néha sajnos előfordul nálam ezeknél a rúzsoknál, hogy a kupakot belenyomom a rúzsba. Ez minden hátránya, mert amúgy gyönyörű és tartós. 

Lefényképeztem az itthon kapható régi-és új piros társával is:

Retro Red
Traffic Jam
Red Flame (itt azért látszik, hogy néhányszor már a rúzsban landolt a kupak)
Itt az alsó a Retro Red és a fenti sorrendben követi őt a másik két lakk
A színmintán látszik, hogy a legújabb rúzsom a legintenzívebb piros, amit karácsonykor és szilveszterkor biztosan viselni fogok :)

A poszt végére hagytam a grátiszt, azaz a csokikat. Mondtam Zsófinak, hogy úgy szeretném megkóstolni, hogy Amerikában milyenek az édességek, ezért a bjúti swap kiegészült egy kis szvitsz swappal is :)


A számomra legújabb és legérdekesebb íz a narancssárga csomagolású csokié volt: mogyoróvajjal volt töltve. Tudtam, hogy a mogyoróvaj sós és nem tudtam fejben összeegyeztetni a két ízt. Amint megkóstoltam tudtam, hogy ezt a két dolgot egymásnak találták ki: harmonikus volt az egész :). Nagy önuralom kellet, hogy ne faljam be azonnal a két csokitallért, de mindenképpen szerettem volna, ha a családom is  megtapasztalja ezt az ízorgiát. Amúgy mindenki szkeptikusan fogadta, de K. mondata, hogy: "Nincs még?" jól illusztrálja mindannyiuk reakcióját. Ezért úgy döntöttem, hogy karácsonyra elkészítem a home-made verziót, remélem az is hasonló reakciókat eredményez majd.

A hátsó ezüst papíros csoki borsmentás volt, de nekem jobban ízlett, mint az After Eight, pedig azt nagyon szeretem. A barna csoki sima tejcsoki volt, teljesen olyan ízzel, mint a Boci csokié. A kis cseppek manduladarabokkal voltak tarkítva, a két kocka (téglatest) csoki pedig karamellás krémmel volt töltve. Mind nagyon finom volt, így ha Amerikába mennék, tuti felszednék néhány kilót, és bespájzolnék a mogyoróvajas csokiból :)

Ezek lapultak tehát a csomagban. Itt is szeretném megköszönni Zsófi a csodás csomagot és azt, hogy türelmesen vártad, hogy az én csomagom is megérkezzen Hozzád!

Ha érdekel, hogy én mit ajándékoztam Zsófinak, kattintsatok ide.

Szép napot Lányok, köszönöm, hogy benéztetek hozzám!
Réka

20 megjegyzés:

  1. Óóóó, nagyon jól hangzik a mogyoróvajas csokoládé *.* A Wet 'n Wild és az Essie lakk a kedvencem, de összességében is jó kis csomagot kaptál :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. és az a szép benne, hogy nem csak jól hangzik, hanem nagyon finom is :) köszönöm, nekem is nagyon bejövős a csomagocskám :)

      Törlés
  2. Örülök, hogy tetszett a csomag, és hogy cseréltünk, én is odáig meg vissza vagyok az enyémmel! :)

    VálaszTörlés
  3. Reese's!!!!!!!!!!!!! :P Imádom! Egy amerikai barátomtól szoktam kapni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó neked :) el tudnám viselni, ha minimum havonta kapnék egy mogyoróvajas csoki szállítmányt :)

      Törlés
  4. minden tetszik:) szuper az essie.nagyon szép ez az árnyalat

    VálaszTörlés
  5. Nekem is volt egy cserém Zsófival, és ugyanígy meg voltam elégedve :) Szuper dolgokat kaptál, a Wet N Wild lakk nálam is kedvenc :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy a nálad látott lakk miatt említettem Zsófinak, hogy ilyennek biztosan nagyon örülnék :)

      Törlés
  6. Minden szuper!!!! Essie <3 Lesz valamiről részletesebb beszámoló? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeeen, a lakkokról :) már a képek nagyjából készen vannak a posztokhoz, már csak meg kell írnom őket :)

      Törlés
  7. Nagyon szépek :) Az Essie lakk tényleg gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  8. Jajjjj a rúzs :D Kell :) És a Wet N Wild lakk is gyönyörű :) Nagyon szép dolgokat kaptál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én teljesen odavagyok értük :)

      Törlés
  9. De sok szép és szuper dolog! :) Megkóstolnám én is azt a mogyoróvajas csokit! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos nagyon ízlene, tényleg nagyon különleges :)

      Törlés
  10. Nagyon szép dolgokat kaptál az essie lakk és a rúzsok, na meg a csokik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) úgy örülök nekik, bár a csokik már rég elfogytak, de jó visszagondolni rájuk :) :P

      Törlés