2013. december 13., péntek

Napi köröm_8

Sziasztok Lányok!

Már nagyon régen volt ilyen tematikus körmös bejegyzés, de szeretném visszahozni a közeljövőben. Igaz, nem lakkozom sűrűn a körmeimet, és mostanában a pepecselős manikűröket is hanyagolom, de egy-egy szebb vagy nekem valamiért nagyon tetsző manikűrt szeretnék veletek is megosztani a blogon, ha nem bánjátok :).

Nem mutattam még Nektek egy számomra nagyon kedves lakkot, amit a hétvégén Katy meglepetés-zsákjából húztam ki a pesti találkozón.


Így láthatatlanba is telitalálat lett ez a lakk, ami a 77-es árnyalat a 6 ml-es Aden lakkok közül. A kupakon csak a sorszámot tüntették fel, de neten utánakerestem és megtudtam, hogy a csillámos kis csoda a Mad Red nevet kapta. Az őrült jelző talán arra utal, hogy őrülten csillog az üvegcsében és a körmeimen is :) Mindenesetre nagyon örültem a lakknak és azonnal a karácsonyi hangulatot juttatta eszembe, ezért a tegnap elkészített manikűrömben a kedvenc piros lakkomat, az NYC Chelsea Cherryjét használtam mellé.


Amellett, hogy már csak félig van szegény lakk, elkezdett besűrűsödni, így lassan be kell szereznem az utánpótlást, hiszen a Chelsea Cherry az a lakk, ami nélkül már-már elképzelhetetlen a "körmös-életem". 

És akkor mutatom is gyorsan az elkészült manikűrt:





Sajnos az esti lámpás fényviszonyok közt nem könnyű megörökíteni a lakkok színét és csillogását. Ezért próbáltam több szögből fényképezni, hátha át tudok adni valamit az igazi látványból.

Összességében nagyon tetszik az új lakkom, itt is nagyon szépen köszönöm Katy :)!

Ne haragudjatok, hogy megint a piros szín dominál a bejegyzésben, de most ismét előtérbe került nálam ez a szín, így nem ígérem, hogy nem lesz még hasonló poszt a hónapban :). Bár annyit most bizton állíthatok, hogy a következő posztban egy másik kedvencem színem lesz a főszereplő.

Szeretitek a piros lakkokat? Inkább télen hordjátok őket vagy évszakfüggetlen, hogy éppen milyen lakkokat részesítetek előnyben? Hogy tetszik az elkészített manikűr? Mit változtatnátok rajta, esetleg feldobnátok valami dísszel vagy figurával?

Köszönöm, hogy ma is benézetek hozzám! Szép napot kívánok Nektek!

Réka

23 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik :) Tiszta karácsonyi :)

      Törlés
  2. Nagyon szép lakk :) Nálam vannak évszakfüggetlen lakkok, amiket bármikor hordok, meg vannak évszakfüggők is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam a piros és a mélylila az, amit bármikor szívesen hordok. A korall/kék/zöld lakkok nyáriak, a bordó téli :)

      Törlés
  3. Imádom a piros lakkokat egész évben!

    VálaszTörlés
  4. Na, ez a lakk tökéletesen illik Hozzád! Nagyon tetszik :-) És ráadásul tőlem van az egyik lakk. Ilyenkor úgy örülök, hogy bejött a zsákbamacskás dolog :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) én is nagyon örülök és tényleg nagyon kösziii, szerintem karácsonykor is viselem majd a körmeimen :)

      Törlés
    2. Biztosan szépen mutat majd az égősor fényében is :-)

      Törlés
  5. Nagyon szép aden lakk!! *-*

    VálaszTörlés
  6. Csodás ez az aden lakk!
    Nagyon jól áll a piros szín neked!:)

    VálaszTörlés
  7. Szép. Ha van kedved játszani egy 30$ értékű vásárlási utalványért amit a Romwe.com oldalon válthatnál be akkor itt vannak a részletek-> http://ruhamania.blogspot.hu/2013/12/romwe-giveaway.html

    VálaszTörlés
  8. Ez a mani nagyon passzol hozzád, tökéletes:)

    VálaszTörlés