2013. december 29., vasárnap

Apró örömök a héten #12-13

Sziasztok Lányok!

Kisebb kihagyás után újra jelentkezem. Remélem jól teltek Nálatok az ünnepek és sokat pihentetek, valamint hasznos időt töltöttetek a családotokkal. Nálunk szépen, nyugalomban teltek az ünnepek, nagyon élveztem, teljesen feltöltött a kis szabadidő, holnap biztosan a munka is jobban megy majd.

Mivel elmaradt a múlt heti örömadag, most két heti dózist kaptok, remélem nem bánjátok.

 Mézeskalács-díszítés ♥  sok-sok együtt töltött idő K-val Megérkezett a nyereményem Szilvitől ♥ ajándék mézik a kolléganőimnek  ♥ végre volt időm olvasni is  januárig nincs vizsgám  kávézás a műszakos fiúkkal a munkahelyen  ajándékvásárlás K-val, két nap alatt elintéztünk mindent  több mint 150 feliratkozó a blogon  - köszönöm Nektek  narancs-dzsem készítés  forraltborozás Anyuval és mamával ♥ karácsony ♥ ajándékozás  együtt a család  közös főzőcske Tesómmal ♥ családi Scrabble-partyk ♥ mozizás, Ikeázás és egy kis Nailland K-val (ő választotta ki az egyik új lakkom) ♥ Ikeás hotdog és narancslé 

Idén sok színben és formában pompáztak a kalácsaink
Nyereményeim
Idén hatalmas fánk van - Apuék kivágták a 25 éves fenyőfát a ház elől. 
Az új kabátom - részlet
K egyik ajándéka nekem - nagyon jó könyv, érdekes témát feszeget
Barátnőm készítette nekem ezt a kispárnát, nagyon ötletes
Karácsonyi dekoráció
Kipróbáltuk az IMAX-et is, élmény :) Megbeszéltük, hogy a jövőben megnézzük az összes IMAX-es természetfilmet, nekem a 160 perces Hobbit fárasztó lenne, de a 40 perces természetfilmek éppen megfelelő hosszúak
A Nailland szerzemények - Szerintetek melyiket választotta K?
GR Holiday - 52
Karácsony utáni manikűr - az ünnepek alatt nem jutottam el a lakkozásig
A Rimmel 60 seconds Highlandjére kentem fel az egyik új szerzeményem, az Avon csillámos fedőlakkját (Diamond Sparkle- Ruby Slipper)
Az új kedvenc rúzsom, ami nem piros :) Mindenképpen szeretném megmutatni Nektek egy külön bejegyzésben, imádnivaló, és persze feltűnő :)

 Ma még jövök egy poszttal, méghozzá a manikűrvadász újabb fordulójával. Én már nagyon várom.

Hogy telt nálatok a karácsony? Milyen szuper dolgok történtek Veletek mostanában?

Szép napot Lányok! 
Réka

6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű volt a fátok :) Tetszett ez a bejegyzés :) Sok ajándék volt a fa alatt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett a bejegyzés. Nagy a család, azért a sok ajándék :)

      Törlés
  2. De jó, hogy az örömeid között a kis csomagom is ott van ^^ És nagyon szép a fátok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nekem is nagyon tetszik az idei fánk. Az alakja is szuper és a kevés dísz is nagyon feldobja (szerintem éppen az alakja miatt :)) Nagyon örültem a csomagnak és ezt mindenképpen meg akartam említeni a blogon is. A tusinak nagyon jó illata van, a kézkrém meg szuper, nagyon szeretem :)

      Törlés