2013. december 19., csütörtök

Best blog díj

Sziasztok!

Rövid és érzelgős poszt következik, de kikívánkozik belőlem:

Szeretném megköszönni Zsuzsinak, Azrailnak és Fairylandnek, hogy gondoltak rám, amikor továbbadták a Best Blog díjat. Nagyon-nagyon jól esett, főleg, hogy az elmúlt hónapokban nagyon a béka feneke alatt voltam és ez sajnos a blogon is meglátszott. Most már egyre jobban vagyok és ezen nagyon sokat segített a blogtalálkozó, az, hogy megismerhettem ennyi csodálatos, mosolygós lányt. Tehát köszönöm szépen mindenkinek, aki aznap ott volt és már a jelenlétével szebbé tette a napomat. És a díjakat is köszönöm még egyszer, sokat jelent <3.


A díjhoz az alábbi szabályok tartoznak:

1. Megemlítem kitől kaptam a díjat. 
2. Kiválasztok négy blogot, akiknek tovább adom! (200 követő alatti)
3. Hagyok egy-egy bejegyzést a kiválasztott blogokon. 

A követőszámot szkippelve én továbbadom a díjat, minden kedves bloggerinának, akivel Pesten találkoztam:
Zsuzsi, Azrail, Fairyland, Katy, Angel, Aggie, Dóri, Panka, Lilla, Reni, Viki

Szép estét Lányok!
Réka

8 megjegyzés: