2013. május 8., szerda

Napi köröm_4

Sziasztok!

Először is elnézést a rövid és nem túl gyakori bejegyzésekért, de ez a szorgalmi időszak utolsó hete és péntekig még meg kell írnom egy beadandót, valamint egyik rokonom külföldi utazása miatt augusztusig kölcsönkaptam a Daewo Matizát és most hatalmas az öröm, mindenhova autóval járok, meg gyúrok a pénteki Veszprémig kocsikázásra. Ma például a munkából rögtön Esztergom felé vettem az irányt, ahol teszkózás-deichmannozás volt a program Anyuval. Deichmannban felpróbáltam a kiszemelt római szandált, de végül nem vettem meg, pedig nagyon kényelmes és egyáltalán nem nehéz menni benne. Annyi vele a bajom, hogy nem tudom hová és mihez vehetném fel. Szerintetek hétköznapokon is hordható darab? Mihez, milyen összeállításhoz tudjátok javasolni?

Visszakanyarodva a bejegyzés tárgyához, az elmúlt két napon viselt manikűrömet mutatom meg Nektek. Közeledve a hétvégéhez, és a Joy-napokhoz gondoltam kipróbálom a Maybelline Colorama lakkomat, amit még a Glamour hasonló napjain szereztem be. Úgy voltam vele, hogy ha most beválik a lakk, akkor hétvégén veszek egy másik árnyalatot is.

4 Türkiz lakk a Maybelline-től (120)

Először ombre manikűr volt a terv, de ez az elképzelés a gyűrűsujjam táján dugába is dőlt. Így maradt az a verzió, hogy minden körmöm türkiz és a gyűrűsujjam körme kicsit másabb.6

A lakk színe és formulája nagyon tetszik. Az ecset is ideális, könnyű vele dolgozni. A második nap végére ugyan lepattogzott a lakk a körmeimről, de ezt a munkahelyi védőfelszerelésemnek (gumikesztyű :P) tudom be.

Végezetül egy kép arról, hogy miért ne lakkozzunk tanulás közben:5

Szép estét Lányok, köszönöm, hogy benéztetek ma is hozzám!

Réka

12 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik ez a szandál, és szerintem remekül ki tudod használni hétköznapokra is. Mivel fekete, szinte mindenhez megy, és ha még kényelmes is... Én csak javasolni tudom. :) Volt egy hasonlóm lilában, nagyon szerettem, teljesen tropára hordtam.
    Hasonló színű lakkon gondolkodom már egy ideje, de nekem ezzel az a bajom, hogy nem tudom milyen összeállításokhoz megy...meg, hogy jól érezném e magam ilyen karmokkal... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szeretem a színes lakkokat, és úgy vagyok vele, hogy bármihez simán "hordom" őket. Persze a piros lakkok a favoritok :) Ajjj, tegnap este óta csak a szandálon jár az eszem, holnap megveszem Vp-ben, nincs mese :)

      Törlés
  2. Nekem is van ilyen lakkom, arany színben és imádom, bármihez jó évszakfüggetlen :D
    Nekem van kb ugyanilyen cipőm az is Deichmannos, nagyon kényelmes, mindig buliba vettem fel és egész este bírtam. Már nem járok bulizni így a cipőt se hordom, kicsit túlzásnak érezném a hétköznapokra, nem tudom miért pedig nem annyira kihívó, simán el tudom képzelni különböző outfitekhez, de valahogy nekem ez már csak a "bulis cipőm" marad :)
    pl. jó menne a szandi egy sárga ruhához, vagy bármilyen színű ingruhához, amihez vmi lógós nyakláncot veszel fel...az tény, hogy azért ehhez a cipőhöz kell, hogy legyen sok igazán csajos holmid

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem csajos holmik terén nem állok rosszul, bár van még hova fejlődni :) Buliba én is felvenném, az tutiii, csak a hétköznapi viselettel kell még barátkoznom.

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Az, de a lemosása nem volt egy leányálom...:P

      Törlés
  4. Utolsó kép :DDDDD
    A lakk nagyon tetszik, a szandit meg simán el tudom képzelni Rajtad hétköznapira is (mondjuk én nem merek már a városban magassarkúban menni, mivel tornacipőben és papucsban is lazán majdnem eltaknyolok napi 2× .. :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :P Kösziii, egyébként egyre inkább én is el tudom képzelni magamon :) Nem csodálom, hogy Vp-ben eltanyálsz, ahogy fel van túrva a város...illetve a Kossuth utca...:S

      Törlés
  5. Csinilett a mani! =)
    Nekem van egy ilyesmi szandim, Na nem egészen ilyen, de hasonló. Én nem igazán hordom. :S Nekem túl sok hétköznapra. De van aki simán hordja az ilyeneket minden nap. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :) Szerintem én is ilyen simán hétköznaponhordós leszek, mert nagyon tetszik :D

      Törlés