2012. augusztus 4., szombat

Az első körömlakk tesztem

Sziasztok Lányok!

A Jol4e France márka 18-as lakkjáról  már írtam itt. Nagyon beleszerelmesedtem ebbe a meggypiros színbe. A kép vakuval készült, ez adja vissza leginkább az eredeti színét. Az ecsete éppen megfelelő méretű ahhoz, hogy könnyen és szépen kenhető legyen a lakk. Egy rétegben használtam és ez elég is volt, hiszen szépen és egyenletesen fed.


A pozitívumok után következzen a fekete leves. A teszt miatt nem kentem rá fedőlakkot, ennek meg is lett az eredménye, mert körülbelül egy óra elteltével ezt láttam :( :


Még csak nem is mosogattam, csak ebédet készítettem... Szóval nálam ez a lakk elbukott. Hiába a csodaszép szín, nagyon lassan szárad és hamar kopik.

Pontozás -  2/5 a színe miatt
Megéri az árát?  - Mivel csak kölcsön kaptam, nem tudom mennyibe került, de én biztos sajnálnám a rá elköltött összeget...
Újravásárolnám-e? - NEM!
Íme a lakk vakuval és anélkül

Ti próbáltátok már ezt a lakkot? Mit gondoltok róla?

Köszönöm, hogy elolvastátok a posztot. Legyen szép napotok!
Réka


4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Az...:S De sebaj, ha csak egy órás köröm kell itt a megoldás...:P

      Törlés
    2. Mondjuk buliba van az az ital mennyiség, ami után nem érdekli az embert... :P

      Törlés
  2. Nekem ugyan ilyenem van, eggyel világosabb árnyalatban.
    Nem értek egyet azzal amiket írtál.
    Nekem hamar megszárad, és 3-4 napig meg is marad.
    Személy szerint én ajánlanám ezt a márkát.

    VálaszTörlés