2012. augusztus 13., hétfő

A nagyon vörös rúzsom

Sziasztok!

Miután megmutattam Nektek a kedvenc rúzsom, most megmutatom azt, amelyiket a legkevésbé tudom használni. Ez az Avon "Színmegújító ajakrúzsa a teltebb ajkakért" Chilli árnyalata. A mostani katalógusban 899 forintba kerül, ami egészen jó ár. A tömege 3,6 g, azaz átlagos, gondolom sokáig elegendő ez a mennyiség. Én még egy rúzst sem használtam el teljesen, sőt még egy szőlőzsírt sem, szóval ezért gondolom :)



Már régóta kacérkodtam a vörös rúzs gondolatával, de nem találtam a megfelelőt. Aztán megleltem, volt  is öröm-boldogság. Igen ám, de nem tudom hova 'felvenni'. Mihez illik egyáltalán a vörös rúzs? Milyen alkalomra tudnám viselni? Ezek mellet a másik, hogy annyira rosszul áll nekem :S vagy csak még új magamon és nem is olyan rossz (?).  Most tehát úgy érzem, hogy van egy tökéletes, de számomra használhatatlan vörös rúzsom.

Természetesen megmutatom nektek milyen ha "bevetésen" van:



Ő lenne az, csodaszép :)

A felvitelével, mint láthatjátok vannak még gondjaim. Nagy tömeg előtt valószínűleg soha nem fogom viselni, de tanácsokat szívesen fogadnék arról, hogy hogyan lehet egy ilyen élénk rúzst szépen felkenni.

Végezetül, hogy kötekedjek is kicsit, nem látok semmi teltebbséget az ajkaimon, tehát az Avon e termékének a szlogenje nem vált be :)

Köszönöm, hogy végigolvastátok a bejegyzésemet. Szép napot Lányok!
Réka



4 megjegyzés:

  1. Nekem a rózsaszín sokkal jobban bejött! Jobban is áll neked! :)
    Viszont ezt is megnézném rajtad, mondjuk egy erősebb sminkkel, és mondjuk kosztümben! Lehet, hogy vadító lenne! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajjaj, hát nem tudom. Én pont valami lágyabb szemsminkkel tudnám elképzelni. Együtt lehet már túl erős lenne.

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik ez a rúzs, szeretem az ilyen vörös rúzsokat, de még én sem merem viselni őket. : ) De már jó úton haladok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként én nagyon szeretném viselni, mert tényleg nagyon tetszik. Csak nem tudom milyen alkalmakra, milyen sminkkel lenne a legjobb :)

      Törlés