2012. augusztus 23., csütörtök

31 napos körmös kihívás - 23. nap

A 23. nap témája a film inspirálta manikűr.

 A kedvenc filmem a Életrevalók (Intouchables), ami két egymástól mind társadalmilag, mind hozzáállásban különböző ember egymásra találásáról, mi több barátságáról szól. Mondhatni Philippe és Driss olyanok mint a tűz és a víz, mégis ez az ellentét az, ami összekovácsolja őket. Érdemes megnézni egyszer, kétszer, sokszor :). Igazi szívhez szóló történet, amelyben a dráma mögött ott rejlik a vidámság is. Olyan film, amely reményt ad, hiszen itt ez a magatehetetlen, sajnálatra méltó ember (Philippe) és ez a társadalom perifériáján, segélyből élő férfi (Driss), akik valahogy kihozzák egymásból a legjobbat, és így a film végére igazán megszeretjük mindkét figurát. Mindenki életében van valami dráma, valami negatívum, de itt az élő példa (igaz történet a film alapja), hogy a legrosszabb időkben is velünk vannak a barátok, és mindig van/ jön valaki aki kirángat a mocsárból.


És íme a film ihlette manikűr, a tűz és a víz visszaköszönése a körmökről :)



És a felhasznált lakkok:


Astor Mikado piros lakk
Essence Colour&Go 98 walk on air és 23 sundancer
Miss Sporty Alapozó- és fedőlakk

Láttátok már az Életrevalókat? Hogy tetszik a mai körmöm?

Köszönöm, hogy benéztetek hozzám!
Réka

10 megjegyzés:

  1. Hú, nagyon ötletes, én még nem láttam a filmet, de azt hiszem minél előbb pótolnom kell a hiányosságom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. A filmet pedig nagyon ajánlom, mert igazi remekmű :)

      Törlés
  2. Már hetek óta gépen a film, de még mindig nem néztem meg... ideje. :D

    VálaszTörlés
  3. húú szép lett, tetszik:)
    az enyém: http://pankakormok.blogspot.com/2012/08/31-day-challenge-23-nap.html

    VálaszTörlés
  4. Klassz lett a körmöd :) Még nem láttam a fimet :( Feliratkoztam olvasódnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) és köszi, hogy feliratkoztál.

      Törlés
  5. A könyvet olvasad? én már igen, és.. ♥ a filmet még nem láttam! de a könyv az jó! :)
    tesóim látták és olvasták is mindkettőt, azt mondják van eltérés. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvasni még nem olvastam, sőt nem is tudtam, hogy van könyvváltozat :) De jó, hogy említetted, mert így tuti utánanézek:)

      Törlés