2012. augusztus 22., szerda

Kézműves szappanok

Sziasztok!

Március óta igyekszem kiküszöbölni az életemből a szintetikus kozmetikai termékeket. Először a tusfürdőimet, a dezodorokat és az arckrémeket cseréltem le. Most a samponok lecserélése zajlik, igyekszem megtalálni a számomra megfelelő természetes samponszappant. Mai bejegyzésemben az általam használt szappanokat mutatom be. Az új szappanos csomagom a hónap elején érkezett meg.


A szappanokat a meska.hu-ról vásárolom. Ez az oldal a kézműves termékek kedvelőinek a szentélye :). Én személy szerint imádom. Rengeteg dolgot lehet itt vásárolni, kedves, közvetlen emberektől, akik szeretik amit csinálnak. Több eladótól próbáltam szappanokat, mígnem megtaláltam Niki boltját. Ez a rendelés már a harmadik volt tőle. Nagyon aranyos, segítőkész eladó és a szappanjai csúcs-szuperek. A képen a szappanok a következők (balról jobbra, fentről lefelé) : pattanástalanító arctisztító szappan, szappan narancsbőrre, rozmaringos-citromos samponszappan, kamillás, csalángyökeres, diós samponszappan. Eredetileg csak a két első szappant akartam megrendelni, aztán kérdeztem Nikitől, hogy nem tervezi-e samponszappanok készítését. Erre azt válaszolta, hogy éppen akkor készített néhányat és leírta milyeneket csinált. Én a zsíros hajra való rozmaringos és a töredezett, igénybe vett hajra való kamillás között hezitáltam, végül a második verziót választottam. De Niki volt olyan aranyos, hogy felajánlotta ajándékba a rozmaringosat, mert látta rajtam, hogy nehéz volt a döntés. Ezúton is szeretném neki megköszönni a kedvességét :). 

Mind a négy szappan új volt nekem, mert eddig ezeket még nem vásároltam meg. Elsőként a pattanástalanító - és a kamillás szappanok tesztjét hoztam el nektek.

Pattanástalanító szappan:

Leírás: A citrusszappan kiválóan tisztítja - újabban a zöld- és sárgacitromhéj-reszeléknek köszönhetően óvatosan eltávolítja az elhalt hámsejteket. Kellemes, frissítő érzetet ad a bőrnek, megszabadítja a felesleges zsírtól és faggyútól, lélegzetvételhez juttatja az arcbőrt.

Nappali használatra készült - tökéletes párost alkot az éjszakai használatra készített 'barna' propoliszos, vagy a 'zöld' csalános szappannal és krémmel. 


Felhasznált anyagok: kókuszolaj, napraforgó olaj, olívaolaj, teljes kecsketej, zöld citrom, citrom, növényi olajak

Csupa-csupa finomság, kényeztetés a bőrnek :)

Első használat:

Az illata visszafogott, de amondó vagyok egy szappan ne legyen tolakodó. Én a citromot nem érzem rajta, de ez nem is baj. Minden szappannál félek, amikor arcra használom, hogy kiszárítja a bőröm. Ennél a szappannál az arcbőröm pihe-puha lett, egyedül a homlokomnál éreztem némi feszülést,de a tükörbe nézve nem láttam, hogy hámlana a homlokom :) Remélem a további használatok során látok majd érdemi javulást az arcbőrömön. 

A további használatokat követően is ugyanezt tapasztalom. Megfelelően tisztít, sajnos a pattanástalanító hatását nem érzékeltem, bár azt tudni kell, hogy eddig nekem semmilyen pattanáseltüntetésre kitalált kozmetikum sem hozott látványos eredményt, tehát nem voltak ilyen elvárásaim. Persze örültem volna ha működik ilyen szempontból is, de ez nem von le az értékéből. Összességében 100%-osan meg vagyok elégedve ezzel a termékkel (is). 


Kamillás, csalángyökeres, diós samponszappan

Sajnos már voltak negatív tapasztalataim samponszappannal, de ez esetben már az első használatkor kellemes meglepetés ért. Végre egy samponszappan, ami habzik :). Jobban mint a szilikonmentes Alterra samponok. Úgyhogy nagyon boldog vagyok emiatt. Ami az első alkalomkor nem tetszett az az volt, hogy már másnap elég zsíros volt a hajam. Természetesen adtam esélyt még neki és a következő hajmosásnál sokkal alaposabban öblítettem ki. És láss csodát, a hajam szuper jól bírta és csak 3 nap múlva kellett hajat mosnom. Emellett szép csillogást kölcsönöz a hajnak almaecetes öblítést alkalmazva.

Ezzel a termékkel is teljes mértékben elégedett vagyok, ismét nem csalódtam Niki termékeiben :)

Azért nem adtam meg leírást, mert Niki meska boltjában nem találtam meg még a samponszappanokat.

Ti használtok kézműves szappanokat? A samponszappant próbáltátok már?
Mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmeteket! Szép napot Lányok!
Réka

2 megjegyzés:

  1. Én is egy ideje elindultam ezen az úton, hogy minél kevesebb nem természetes anyaggal érintkezzen a bőröm. Én a Manna szappanokat szeretem nagyon, és azok közül már próbáltam egy zsíros hajra való samponszappant is, és nagyon szerettem. : )

    VálaszTörlés
  2. Én nem próbáltam még a mannákat, mert elég drágának tartom őket, talán egyszer...egyébként sok jót olvastam már róluk :)

    VálaszTörlés