2012. augusztus 9., csütörtök

A kedvenc rúzsom - Teszt

Sziasztok!

Ma a legkedvesebb rúzsomat mutatom be Nektek, ami nem más, mint a Make Up Academy Shade 5 árnyalatú rúzsa. Az ára eredetileg 1 font, én itthon jutottam hozzá 500 forintért, ami még így is nagyon-nagyon jó ár. A tömege 3,8 g, fóliában érkezett, tehát senki nem nézegette-próbálgatta előttem. A csomagolása egyszerű fekete ezüst felirattal, ami viszont nagyon elnyerte a tetszésem az, hogy az aljában ott egy valósághű színminta. Az első képen látszik is, miről beszélek :).



Eredetileg másik színt szerettem volna, de végül mellette döntöttem. És jelentem nem bántam meg, sőőőőőt :) Nagyon szép világos rózsaszín, halovány csillámokkal. Bármilyen szemsmink mellett kiválóan megállja a helyét. Alkalmas mind a hétköznapokra, mind különlegesebb alkalmakra. 
Nem szárítja a számat, tartóssága kb. 1-2 óra, ez idő alatt egyenletesen kopik, a rövid tartósság miatt mindig magamnál tartom, és ha kell újra átkenem az ajkaimat. A színe mellett az illatát szeretem nagyon, talán gyümölcsösnek mondanám.

Pontozás: 4,5/5 (a tartósság hiánya miatt)
Megéri az árát?  Teljes mértékben !
Újravásárolnám-e? Ez még kérdés :) ?



Tetszik ez a rúzs? Van MUA rúzsotok? Szeretitek?

Köszönöm, hogy elolvastátok a posztomat. Szép napot!
Réka

2 megjegyzés:

  1. És persze a smink mellett rúzst is jó lenne beújítanom! :)
    Lesz mit összeszedegetni a drogériákban! :-D

    VálaszTörlés