2012. augusztus 1., szerda

31 napos körmös kihívás - Első nap

Sziasztok!




Verusnál láttam ezt a 31 napos körmös kihívást, amit lefordított magyarra, úgyhogy én már ezt a változatot teszem ki. Ő ma kezdi, úgyhogy én is csatlakozom hozzá, gondolom sokan tesztek ugyanígy. Tetszenek a feladatok, kiváltképp az utolsó tíz. Tehát, ahogy egy jó öreg ismerősünk mondaná: 
"Challenge accepted". Nem állítom, hogy minden nap új körmeim lesznek, főleg most hogy nem hoztam hazahaza csak egyetlen körömlakkot...De megteszek minden tőlem telhetőt :) :)

Íme az első kihívás - piros
Ezt a színt kölcsön kaptam Tesóm barátnőjétől. A lakk márkája: Jol4e France. Ilyen lakkom még nem volt, úgyhogy meg is van az első tesztalanyom. Jupíííí :D :) Akkor hát következzenek a képek, majd utána az első benyomások.


Vakuval

Vaku nélkül
Nem biztos, hogy kifejezetten pirosnak mondanám ezt a szint, inkább bordó, vagy sötét meggypiros. Nekem nagyon tetszik, hogy ennyire szép fényes. Könnyen kenhető, már egy rétegben csodásan fed. Hátránya annyi, hogy extra lassan szárad, ami nálam nagy hátrány, mert nem szeretek sokáig egy helyben ülni...:D

Ti is megpróbálkoztok a kihívással? Nektek tetszik ez a lakk? 
Hallotatok már a  Jol4E France márkáról?

Remélem tetszett a bejegyzés, szép estét Nektek:)
Réka

6 megjegyzés:

  1. A red nemcsak piros, hanem vörös és bordó is lehet. :) Nekem tetszik ez a szín. ^^

    http://lakkfan.blogspot.hu/2012/06/szoellenorzes-kikapcsolasa.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kikapcsoltam. Köszönöm, hogy belinkelted nekem, tényleg nem tudtam erről. Úúúúúú, és te vagy az első kommentelőm :) :)

      Törlés
  2. jollie france...? nekem ezer évvel ezelőtt, tinikoromban voltak ilyen lakkjaim, de felfedeztem a neten, hol lehet legközelebb hozzám megvenni őket boltban... elvileg holnap délelőtt megyünk a városba:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép lakk, ez tény, de nekem jó ha két órát kibírt a körmömön :S

      Törlés
  3. Tetszik, szép színt választottál, bár tényleg nem annyira piros, de mondjuk nem is tudnál elképzelni rajtad azt az igazi piros színt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig van ám nagyon piros lakkom, szerintem láttad is már. A 11-es és 12-es kihívásban is szerepel :)

      Törlés