2012. augusztus 1., szerda

Nyári teendők

Mint azt már az előző bejegyzésben említettem, álláskereső vagyok. Egy hónappal ezelőtt végeztem az egyetemen, és már most tapasztalom, hogy milyen nehéz is pályakezdőként munkát találni.
Már eléggé megbántam, hogy nem vettem részt a Karrier Iroda több ehhez kapcsolódó programján :( De, ahogy mondani szokták az ember a saját hibáiból tanul. A másik dolog, amit nagyon sajnálok, hogy nem kezdtem el hamarabb felfrissíteni az angol tudásom...most kapkodok ide-oda, hogy ezt is át kellene nézni, azt is.


Tehát az idei nyári programom: álláskeresés és angol tanulás. Az angol tanulás eddig abban merült ki, hogy angol nyelvű sorozatokat néztem (magyar felirattal...pfff), és olvasok angolul is blogokat. Aztán szombat este átmentem az egyik ismerősömhöz angolozni, aki hasonló cipőben jár mint én, azzal a különbséggel, hogy neki már elérhető közelségbe került az áhított munka, és annyira láttam rajta a lelkesedést, és azt, hogy tényleg csinálni akarja, hogy valami rám is ragadt. Azért is álltam most neki a blogírásnak, hogy itt is ellenőrizni tudjam mennyit haladok. If I am a genious in English, I will write my posts in this language too. Nem vállalok felelősséget a mondat helyességét illetően. De addig is maradok szép anyanyelvünknél :). Tervezem azt is, hogy az angol tanulás/ütemezés/ellenőrzés mellett írok majd arról, hogyan haladok az álláskereséssel, milyen volt egy adott interjú, hogy éreztem magam közben, mik voltak a benyomásaim, mire számítsatok, ha ti is ilyen problémákkal találjátok szembe magatokat mint én.
Természetesen tippeket is szívesen fogadok tőletek :).

Remélem tudok majd hasznos tanácsokat adni az említett témában. Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzésemet. Szép napot kívánok Nektek :)
Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése