2012. augusztus 1., szerda

Beköszönő

Sziasztok!

Már elég régóta olvasgatok sminkes, lakkos blogokat, és ezek hatására úgy döntöttem, hogy nekiállok én is egy saját blog írásának. Részint unaloműzésként, mert jelenleg friss diplomás munkanélküli vagyok. másrészről, hogy megtanuljak szépen sminkelni :). És most fel is fedtem a titkomat: nem tudok jól sminkelni, és nincs is sok sminkeszközöm. Jelenleg nem tudom mi az a primer, highlighter, és a sminkecseteim kifulladnak egy púder- és egy pirosító ecsetben... Amíg nincs munkám csak Anyáék jó szándékán múlik, hogy mikor tudom bővíteni a készleteimet. Ennyit rólam. És a leendő bejegyzéseim miről is fognak szólni? Sok újat a blogok széles skáláját tekintve nem biztos, hogy tudok majd írni, de nyomon követhetitek egy álláspiacra frissen kikerült lány tapasztalatait, esetlenkedéseit mind ezen terület, mind a sminkelés, körömápolás, főzöcskézés területén ...:)

Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzésemet! Legyen vidám, madárcsicsergős napotok :) !
Réka

2 megjegyzés:

  1. Kíváncsian várom a folytatásokat, már neki is álltam olvasni! :)
    Így legalább folyamatosan tudok majd Rólad, hogyha nem tudunk aktívan kommunikálni! :)
    Nagyon jó ötlet ez, jót fog tenni neked, csak így tovább!

    És mindjárt írok a kövi kommentet is! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii, örülök, hogy tetszik amit csinálok :)

      Törlés