2012. augusztus 29., szerda

31 napos körmös kihívás - 27 és 28. nap

Sziasztok!

Adós maradtam a tegnapi és tegnapelőtti manikűrökkel (is). Elkészítettem ám mindkettőt, de a technika ördöge közbeszólt, ugyanis tönkrement a laptopomban a kártyaolvasó :S. Kábelem sincs a fényképezőhöz, vagyis fogalmam sincs hol bujkál. Két barátnőmmel is megbeszéltem, hogy nekik van olvasójuk, átviszem hozzájuk a memóriakártyát, aztán átmentem pendrivera a képeket, de ez is elmaradt. Aztán ma eszembe jutott, hogy párom Anyukájának is van laptopja :) Így ma három manikűrrel is jelentkezem majd :)
Először jöjjenek az elmaradt körmök.

27. nap: Műalkotás ihlette manikűr

Már a kihívás eleje óta tudtam, hogy erre a napra valamelyik impresszionistát fogom választani. Imádom a színeket, ahogy ők is imádták :). Még valamikor gimiben voltunk Monet-kiállításon a Szépművészetiben, és akkor nagyon megfogtak a képei. A mára választott alkotás nem más, mint a San Giorgio Maggiore At Dusk.


A kép ihlette manikűrt csak halkan jelentem be, mert szörnyű lett. A múltkori film inspirálta körmeim után tudnom kellett volna, hogy ezt a vizes-szivacsos technikát nem a hozzám hasonló kezdőknek találták ki, de belevágtam, és ez lett az eredmény.



A hüvelyk ujjamnak már neki se álltam, eléggé elkeserített a többi körmöm látványa :). Ha majd ügyesebb körömfestő leszek, megpróbálkozom még ezzel ^^.

28. nap - Zászló inspirálta manikűr

Hétfő este megkérdeztem K-t, hogy melyik ország zászlaja a kedvence. Van egy játék okostelefonokra, aminek az a lényege, hogy ki kell találni az adott ország zászlaját. Ezt olyannyira tökélyre fejlesztette a párom, hogy mind a 197 ország zászlóját tudja, és a világrekord közelében jár a játékban. Tehát az ő ötleteiből választottam ki Saint Vincent and Grenadines-t. Ez egy ország/szigetcsoport a Karib-tengeren, lakossága úgy 120 000 fő, fővárosa Kingstown, hivatalos nyelve az angol. Banántermesztésből és az idegenforgalomból élnek (ha valakit érdekel).


Lényegesen egyszerűbb dolgom volt, mint Monet-val... :)



Hogy tetszenek a körmeim? Csak őszintén ... :)

Szép napot Lányok! Este még beköszönök a mai nap természetfeletti körmeivel, készüljetek, wohohohoo :D
Réka

2 megjegyzés:

  1. Szerintem "képhű" lett :)
    ezt az országot/zászlót nem is tudtam, de nagyon jó lett, ügyi vagy :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy tetszik amiket alkottam ^^.

      Törlés