2013. április 26., péntek

Üdvözöllek jó idő!

Sziasztok!

Az egész heti csodálatosan szép időjárást színes ruhadarabokkal értékeltem:

Hétfő (Killer ne máááár :))

1 

Felső : H&M; a Hádából (Székesfehérvár)

Kardigán: F&F

Szoknya: ezer éves IceBlue (kínai üzlet)

Cipő: Ázsia Center

Kedd

0423

Trikó, szoknya: Háda (Veszprém)

Boleró: New Yorker (Amisu)

Cipő: Young Spirit (az egyik egomi turiból)

Ez egy igazán colorblocking szerelés lett, ráadásul reggel még nagyon hűvös volt, majdnem szétfagytam munkába menet, viszont hazafelé ideális viseletnek bizonyult ez az összeállítás.

Szerda

0424

Felső: H&M bacic

Szoknya: Háda (Veszprém)

Cipellő: Angliából, márkát nem tudok

Eredetileg a hét minden napjának outfitjét szerettem volna megmutatni Nektek, de technikai okokból ez nem jött össze. Csütörtökön, a veszprémi utazás miatt kényelmesebben öltözködtem: barna farmeremhez egy fekete atlétatrikót választottam, a hétfői piros, lapos cipőmmel. Ma pedig a keddi rózsaszín szoknyát fehér blúzzal és a magassarkú piros cipőmmel vettem fel, mert 10-től egy laborral kapcsolatos termékbemutatón voltam, utána pedig zh-ztam egyet, majd hatig órán voltam. Holnap háromig suli, majd K-val átmegyünk Ajkára kocsinézőbe. Eladjuk a fehér Feliciánkat, ami kissé már odavan, és veszünk helyette egy…fehér Feliciát :) Remélem jó állapotban van az autó, és sikerül eladni a régit :)

Hogy telt a hetetek? Szoknyások vagy inkább nadrágosok voltatok az elmúlt napokban?

Réka

25 megjegyzés:

  1. Én a munka miatt kénytelen vagyok nadrágba bújni. Pontosabban mivel biciklivel járok. :) 3,5 km körül van az út. Szóval nem túl kényelmes ill. sokat takaró szoknyában, pedig szívesen vennék fel. Egyébként tök jó cipőid vannak. :D És a 2. rózsaszín szoknya előnyösen áll. :) Csinos.
    Viszont kérlek ne vedd sértésnek, de a 3. képen lehet a szoknya nem a legjobb választás. 'pirul'
    Lehet csak a póz furi, de szerintem... hogy is mondjam... kicsit szélesebbnek mutat, mint amilyen vagy. Remélem nem haragszol.
    De az a rózsaszín szoknya az baromi jól áll. ;)Nagyon tetszik. :):):):):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is lassan áttérek a biciklire, csak reggelente még elég hűvös az idő. Köszii, a cipőimet nagyon szeretem :) Nem sértődtem meg :) de egyébként én alapból széles vagyok csípőben, úgyhogy inkább az első két kép mutat előnyösebb formámban :) :P

      Törlés
  2. Mind nagyon jól áll neked. :D Nekem főleg a második összeállítás tetszik, abból is szoknyát rángatnám le rólad. :P . :D
    Én nadrágos vagyok, szóval a jó idővel előkerültek a rövid nacik. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszönöm. Tavalyig én is nadrágos voltam, aztán nyáron kölcsönkaptam egy rucit egy fesztiválra, és azóta nálam a szoknya jöhet minden mennyiségben

      Törlés
  3. Bakker mekkora leanderek! :D
    A keddi és a szerdai szetted nagyon tetszik (a keddinél a cipőért meg vagyok halva), amúgy szoknyás típus vagyok nyáron, bár csak pár éve. Volt ugye nagy "punkrocker" korszakom, aztán hiphop, majd jajjdesportoscsajvagyok, na ezekben az években max sulis eseményekre lehetett rám erőltetni a szoknyát:D Ha nyáron megyek Veszprémbe, jössz velem turizni, én sosem fogok ki ilyen jó darabokat, nincs hozzá türelmem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mama kis "gyerekei", nevelgeti őket gondosan :) Ezek az időszakok majdnem mind megvoltak nálam is, bár a punkrocker dolog max. egy hónapig tartott egy fiú miatt :P Naná, egy turizásra mindig vevő vagyok és szívesen segítek választani is :)

      Törlés
    2. Akkor ez meg van beszélve :)
      Én majdnem két évig voltam "punk", majd metálos, majd összevissza rocker, bőrkabáttal, acélbetétes bakanccsal, szimatszatyorral és kannás borral, ahogy azt kell :D

      Törlés
  4. Az a keddi szoknya felvéve is nagyon tetszik! (ezt mutattad nemrég, ugye?)
    Én inkább szoknyás vagyok, viszonylag ritkán veszek nadrágot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezt mutattam :) Most már én is egyre többet szoknyázom és nagyon szeretem őket :) úgy látom a rózsaszín szoknyám mindenkinél sikert arat

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Köszönöm, nekem is ez a szett a kedvencem, szeretem a zöldet.

      Törlés
  6. A szerdai szett teljesen az én világom, nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés
  7. nagyon csinos mind három szett, nekem a szerdai a kedvenc:)

    VálaszTörlés
  8. csini mind , főleg a rózsaszín szoknya :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a rózsaszín szoknya azért is jó, mert hétköznapiként és kicsit ünneplősként is tudom hordani

      Törlés
  9. Annyira tetszik Rajtad (is) a szoknya, de egész kicsi korom óta inkább nadrágos vagyok, egy darab szoknyám van csak most is, de idejét nem tudom, mikor volt rajtam.. :D
    Viszont a rózsaszín szoknya nagyon bejövős.
    És persze mint mindig, ismét csini vagy.. :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de aranyos vagy, köszönöm szépen ^^ Ha egyszer találsz egy olyan darabot, amiben jól érzed magad, akkor utána tuti rászoksz majd a szoknyákra :) legalábbis nálam így történt

      Törlés
  10. Nagyon csinik, az én kedvencem a rózsaszín szoknyás. =) Nálunk olyan hideg van az irodában, úgyhogy én harisnya nélkül el sem indulok, ha szoknyát veszek fel. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálunk a laborban a héten 27(!) fok is volt, nagyon durva, ha lehetne akkor a laborban is szoknyában meg trikóban lennék, de hát nem lehet ^^

      Törlés
  11. Hűűű, az a rózsaszín szoknya! :) Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés