2013. április 24., szerda

Napi köröm_2

Sziasztok.
Ma a hónap elején vásárolt lakkjaim közül a Lovely Nr 15. került a körmeimre, ami nagyon hasonlít az Avon új Mambo Melonjára, vagy lehet, hogy mindez fordítva igaz. Mindenesetre nagyon szép a piros a rózsaszín mini csillámokkal, abszolút belopta magát a szívembe.
Lovelynr15_1
A csomagolása, csakúgy mint a többi Moulin Rouge lakknál kicsi és szerethető. Az üvegen keresztül látott és elvárt szín teljes mértékben visszaköszön a körmeimen, a csillámok minden szögből látszanak, köszönhető ez annak, hogy rengeteg ilyen apróságot tartalmaz a piros alapszín. Nálam a vékony ecset negatívum, nem szeretek vele dolgozni, engem abszolút meggyőztek a nagy és lekerekített ecseteket gyártó cégek. Remélem az új Lovely lakkokat is ilyen formában hozzák majd forgalomba, mert a színekre és a fedésre az általam kipróbált lakkoknál nincs panasz.
Lovelynr15_2Lovelynr15_3
Szeretitek a Lovely lakkjait? Ez az árnyalat megtalálható a gyűjteményetekben?
Réka

10 megjegyzés:

  1. De szép, ez fel sem tűnt sose, én egyre jobban szeretem a Lovely lakkokat :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is tetszenek a színek, csak az ecset a bajom :)

      Törlés
  2. Gyönyörű, és nagyon jól megy a bőrtónusodhoz :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, mindig is a piros lakkokhoz vonzódtam, lehet éppen ezért ^^

      Törlés
  3. Én is szeretem a Lovely lakkokat :) Azt hiszem ez nekem is megvan!

    VálaszTörlés
  4. Nincs lovely lakkom..brüh...
    Nagyon szép színe van♡

    VálaszTörlés
  5. Széép!
    Kíváncsian várom, milyenek lesznek az új Lovely lakkok :-)

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy tetszik a lakk Lányok :) Ági: akkor ideje lassan beszerezni egyet :) PAncsi: én is én iiiiis :)

    VálaszTörlés