2013. április 9., kedd

Áprilisi szerzemények I.

Sziasztok!

Ma összegyűjtöttem Nektek mindazt, amit a hónap elején vásároltam/kaptam. Úgy gondolom, hogy ezzel nincs vége a hónapban szerzett termékek sorának, ezért a római egyes a címben :). Húsvét után két nappal megérkezett az első e-bayes szerzeményem, az EcoTools utazó ecsetkészlet, amivel képzeljétek úgy jártam, hogy már nagyon mérgelődtem magamban, hogy tuti balszerencsés volt a vásárlás, mert már több mint egy hónapja elküldtem a rendelésem, ezért írtam az eladónak, hogy tud-e nekem bármi felvilágosítást adni a csomagot illetően. Ő készségesen válaszolt, de addigra (másnapra) már itthon várt a csomagocskám. Nagyon rá tudok érezni az ilyenekre, hogy mikor (nem) kell rákérdezni a csomagokra, mert nagyjából egy hónapja volt, hogy az összes laboros rendelés már megérkezett, csak egy cég nem postázott még, ezért felhívtam az ügyintézőt, aki közölte, hogy éppen most vitte el a futár a csomagot…:D

Ecset1

Az ecsetkészlet szerintem nem eredeti, legalábbis egy blog érvelései/képei alapján. Meg nem is jó, túl puhák az ecsetek, vagy nem is tudom, nem vagyok nagy ecsetszakértő, szóval lehet ezek a jó ecsetek. Én a meglévő sminkecseteimmel vetettem őket össze (Models own, Essence, Avon), és ezekhez képest teljesen “más állagúak”.

Egy napos különbséggel érkeztek meg a meskás szappanjaim:

Szappankák
Többször említettem már a blogon, hogy most már több mint egy éve nem használok tusfürdőt, testápolót, hanem helyettük szappanokat és sheavajat, valamint dezodorokból is természeteset használok. A nagy képen és a jobb felső sarokban mnniki szappanjai, a másik két képen Borzaszappanok és a természetes deó vannak. Mindkét eladónál visszatérő vásárló vagyok, nagyon szeretem a termékeiket, amik azon felül, hogy csupa bőr-és környezetbarát anyagot tartalmaznak, még jó áron is kaphatók.

Niki szappanjai: Kávés tejszínszappan; tengeri sós testradírozó szappan és arcápoló narancsos sütőtökszappanok

Csilla szappanjai: Citromos körömvirágszappan kakóvajjal és olívaolajos szappan, kifejezetten érzékeny bőrre, valamint natúr foltmentes krémdezodor cink-oxiddal.

Pénteken a zh és a délutáni órám közt volt egy óra szünetem, ezért elrohantam a Kossuth utcai Dm-be egy 50 pontos Manhattan csomagért, és a Rossmannba is benéztem. És ó de jó volt, imádom a veszprémi Rossmannt, a dorogi és az esztergomi után igazi Kánaán :) Sokkal nagyobb választék, sokkal jobb elrendezés, van Catrice pult, van normális Rimmel pult. Igazából már csak egy plusz kassza kellene és maga lenne a tökély. Lakkok_2
Mostanra már biztos mindannyian tudjátok, hogy a Lovely lakkok 129 Ft-ba kerülnek, a majdnem üres polcokról ezt a két gyönyörűséget sikerült kiválasztanom magamnak. A narancsos-piros lakk száma lekopott, talán 8-as lehet. Üvegen keresztül nagyon hasonlít a színe a Catrice Fred said red lakkjára, amin sokat hezitáltam, de nekem ez a 699 Ft-os kifutó ár soknak tűnik, így a Moulin Rouge alternatíva éppen jókor jött. A másik lakk a 15-ös árnyalat, apró színes csillámokkal felturbózva, szerintem hasonló lehet a színe a tegnapi manikűröm egyik főszereplő lakkjához (Mambo Melon).

Két Rimmel lakk is a kosaramban landolt, nem titok, hogy a Rimmel az egyik kedvenc márkám, nagyon szeretem a lakkokat és egy bizonyos szempillaspirált. Most a 60 Seconds 430 Coralicious  és a Lycra Pro 385 Hot List lettek az enyémek. A Coralicious-szel már régen szemeztem, a Hot Listet pedig egyszer megvettem unokatesómnak, és már akkor tudtam, hogy egyszer én is beszerzem. A 25%-os akció keretében mindkét termék 599 Ft-ba került.

Szintén az akciót kihasználva vettem meg azt a bizonyos, inkább nagy betűvel, mint a spirálok nagy Ő-jét: Bizonyos szempillaspirált, az Extra WOW Lash-t, extreme black árnyalatban.Spirál
Ódákat tudnék zengeni róla, hogy mennyire bevált, évek óta ezt (pontosabban sokáig az Extra Super Lash-t, de tartósságban nincs különbség) használom. Két kilengésem volt, egy Catrice és egy Essence spirál felé, de ég és föld van köztük, így mindig visszatértem.
A spirál fölött a Manhattan csomagban rejtőző szájkontúrceruzát láthatjátok, elég univerzális színe van, sok rúzshoz tudom majd használni. A másik termék, ami a csomagban volt egy alapozó, ami nagyon sötét, mivel úgysem fogom soha használni a barátomnál hagytam, nem cipeltem haza magammal.

Egy olyan rúzsfan mint én nem távozhatott rúzs nélkül a drogériából:Rúzsok_5 
A Rimmel Lasting Finish 012 Guest List árnyalata az első rúzsom a márkától, gyönyörű rózsaszínes-barackos árnyalat egy leheletnyi csillámmal (bal oldali az első kis képen). A másik rúzst Tesómtól kaptam szülinapomra, ami Miss sporty és a 119-es Lovely árnyalat. A színét nem tudom definiálni. Kicsit nude, kicsit rózsa, kicsit barack. Nagyon tetszik.

Gondoltam megmutatom nektek a nyakláncomat is, amit a Szerelmemtől kaptam:
2
Úgy tetszik, és ezüst, nem arany, kis telefonos segítséggel (Anyustól), de tudta <3. Már csak egy kis medál hiányzik róla, amit majd én választhatok ki. Kis virágra vagy szívecskére gondoltam, de majd még elválik mi lesz belőle.

Killerkuty is csatlakozott hozzám a termékek fotózásakor, bár nem feltétlenül azért jött, hogy őt is megörökítsem:
Killer

Mit vettetek mostanában? Szeretitek/használtok Rimmel termékeket?

Réka

10 megjegyzés:

  1. Én is épp ecseteket szeretnék venni, de azt hiszem ezúttal inkább Magyarországról rendelek, nem voltam mindig elégedett az E-bayes dolgokkal.
    Nagyon szeretnék egy jófajta satírozó ecsetet, valószínűleg a Makeup Plázától rendelek majd :-)
    A Rimmel lakkok egyre szimpatikusabbak: ma én is nézegettem a korall lakkot, de végül visszatettem, mert van 3 korall színű lakkom is és elég keveset használom őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Makeupplazás ecsetek nekem is nagyon tetszenek, egy két elf és coastal scents az, amit kinéztem, de mindig, amikor rendelni akartam az elf ecsetek elfogytak :S Ha legközelebb rendelsz, nem rendelünk együtt? Felezhetnénk a postaköltséget :)

      Törlés
    2. Lányok, egy tipp: az iherb.com-os rendelésre csak 7 dollár a szállítás, és ott vannak Real Techniques ecsetek. Felezve már nagyon jó a szállítási költség is, és náluk kifejezetten olcsók ezek az ecsetek :-)

      Törlés
  2. Az ecsetkészlet jópofa. :D A többi dolog is nagyon klassz, ügyesen vásárolgattál. ::D

    VálaszTörlés
  3. A Rimmel lakkokat én is szeretem :)

    VálaszTörlés
  4. Ugyanezt az ecsetkészletet szereztem be én is, az első mosásra vár, hogy tesztelés után írhassak majd az ecsetkékről :-)

    VálaszTörlés
  5. Szuper dolgokat szereztél be! :)

    VálaszTörlés