2013. április 8., hétfő

Napi köröm_1

Sziasztok Lányok!

Hétfőnként munka után, az esti zumba előtt nem jövök haza, hanem általában unokatesómnál múlatom az időt. Ma azonban dolga volt az Avon irodában, így ott találkoztam vele. Miután szemrevételeztem a következő katalógusok új termékeit (lesznek ám finomságok :)), valamint eldöntöttem, hogy a 6-os katalógusban debütáló, only imagine parfümöt (amit már pár hete magaménak tudok) mindenképpen használni fogom, mert isteni illata van, Dorcy felajánlotta, hogy kipróbálhatok egy nekem tetsző lakkot a körmeimen. Mivel több lakkocska is felkeltette az érdeklődésem a mostani, ötös katalógusban a hátsó oldal új, hosszantartó lakkjai közül, így kettőt is kipróbáltam :)lakkok

2

1

3

A gyűrűs ujjamon a Reddy To Go, a többi körmömön a Mambo Melon van. Előbbi egyszerű piros lakk, nagyon kellemes árnyalat, utóbbi inkább sötét rózsaszín, apró arany csillámokkal. A szívecskét unokatesóm készítette nekem és talán a Prompt and Pearly árnyalat, de ebben nem vagyok biztos.

Mindkét kipróbált lakk nagyon tetszik, két rétegben jól fednek, szépen felvihetők, és tényleg gyorsan száradnak. Állagra is rendben vannak, tartóssági adatokkal nem valószínű, hogy tudok majd szolgálni, mert a fránya gumikesztyű miatt egy lakk sem bírja nálam egy munkanapnál tovább. Nagyon gondolkodom rajta, hogy megvegyem-e őket, hiszen szerdáig még 1298 Ft-ért meg tudom venni a két lakkot. Avonos viszonylatban ez jó ár, bár ilyenkor jön a dilemma, hogy mennyire használnám ki ezeket… Amúgy azt írják a katalógusban, hogy vulkáni kőkivonattal segít, hogy a körmeim kőkemények, a manikűr pedig szép fényes legyen. Bár ezt a vulkáni kőkivonatot nem értem, (hogyan lehet egy kőből kivonatot készíteni…), azért amit ígér, az nem hangzik rosszul.

Szeretitek a piros körmöket? Avon lakkokkal hogy álltok? Próbáltátok már az új lakkokat?

Réka

14 megjegyzés:

  1. De jó, hogy megmutattad!
    A Mambo Melon megrendelésén gondolkodtam, de ez alapján látom, hogy ilyesmi színű lakkom van már, így kihagyom
    A szívecske nagyon cuki :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy segíthettem :) szerintem én sem veszem meg...de majd még a holnapi nap folyamán kitalálom :) a szívecske nekem is nagyon tetszik, feldobja a manikűrt :)

      Törlés
  2. Engem a szívecskékkel mindig le lehet venni a lábamról. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Én is szeretem a szívecskéket, de az igazi kedvenceim a pöttyök :)

      Törlés
  3. Nekem az Essence Fame Fatal az abszolút piros lakk :) Avonból most a Smokey Purple-t és a Twilight Blue-t rendeltem meg, általában ötletszerűen választok színt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fame fatal tényleg nagyon szép :) A smoky plumes (szerintem erre gondoltál) nekem is nagyon tetszik a katalógusban, élőben nem néztem meg :)

      Törlés
    2. Ááá, így elírni a nevét.. erre csak én vagyok képes :D (lehet, hogy láttam valahol máshol egy lakkot, vagy egyebet amit így hívnak)

      Törlés
    3. :) szerintem összevontad két lakk nevét :)

      Törlés
  4. Van pár piros lakkom, de úgy, hogy egyiket se én vettem! :D Avonos lakkom nincs, de van olyan, ami tetszett, lehet majd előbb-utóbb beszerzek egyet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem eddig egy piros lakkom volt, aztán hétvégén beszereztem plusz két pirosat a lovelytól, úgyhogy az avonosak biztosan parkolópályára kerülnek egy ideig :)

      Törlés
  5. A szívecske nagyon cuki lett :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem öt Avon lakkom van,egy francia manikűr szettet,egy bordó és egy citromsárga,meg a fehér repedezős. Én nem vagyok velük megelégedve,lassan szárad,és már aznap elkezd kopni. Másnak is,úgyhogy 5 Avonos lakknál megálltam: D a színük viszont nagyon szép, meg ha akciós akkor megérné,ha elégedett lennék velük.: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek az új gyorsan száradó lakkok tényleg gyorsak :) Legalábbis a kipróbált kettő szépség ^^

      Törlés