2013. április 17., szerda

3 az 1-ben kihívás- amit én alkottam

Sziasztok!

Múlt héten Elíz kitalált egy szuper kihívást, amelynek lényege, hogy három random lakkból milyen manikűrt tudunk alkotni. “Ebből én sem maradhatok ki” alapon tegnap eljutottam addig, hogy kihúzzam a körömlakkos kosárkámból a lakkokat. Minden nagyon gyorsan történt, hogy tudat alatt se tudjak csalni: odamentem a tárolóhoz, becsuktam a szemem és húztam:7

Elsőként a Manhattan lakk került a kezembe ( a kupakjáról felismertem), ezért örültem is magamban, hogy az egyik szín már tuti csudiszép lesz (három lakkom van ettől a márkától, ezért volt a magabiztosság). A másik két lakkot nem tudtam biztosra, így amikor kinyitottam a szemem és megláttam a színeket, rögtön jött a fejvakarás, hogy na mit is kezdjek ezekkel a színekkel, együtt…

8 NYC - West Village

Rimmel – Beige Style

Manhattan – 43K

A nagyjából 5 percig tartó tanácstalanság után, addig eljutottam, hogy a bézs lakk lesz az alap, és a másik két színnel készül majd a díszítés. Egy szó mit száz nekiláttam, és végül ez sült ki belőle:3

5

6

Pöttyökkel, csíkokkal nem lehet mellé lőni. Nekem nagyon tetszik a végeredmény, főleg, hogy a kihívás nélkül soha nem jutott volna eszembe ez a párosítás.

Szeretitek a szokatlan színkombinációkat? Ti milyen manikűrt készítettek volna ezekkel a lakkokkal?

Szép napot Lányok!

Réka

. -címkék: ,

10 megjegyzés:

  1. Szép lett, a pöttyös részek tetszenek a legjobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy voltam vele, hogy pöttyökkel biztos nem lehet mellé fogni :)

      Törlés
  2. Mit kezdjek veletek? :D
    Jót kezdtél velük ;]

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett, tetszik ez a megvalósítás és meglepően jól néznek ki együtt, pedig elsőre nem is gondolná az ember! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elsőre én is úgy voltam vele, hogy ebből nem sok j fog kisülni, de aztán egészen kellemesen csalódtam :)

      Törlés